Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Маркетинг-2019: правильний вибір майбутньої професії

14:40, 01-03-2019

Багатьом старшокласникам стало важче обирати майбутній фах, адже сучасний світ професій став дуже різноманітний, а також збільшилась кількість вищих навчальних закладів. Професійна орієнтація допомогає учням та їх батькам дізнатися про професійні вимоги пропонованих професій, що може надалі відбитися на виборі вузу і кар'єри.

Саме тому кафедра маркетингу почала проводити профорієнтаційну роботу. До неї були залучені викладачі: завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Виноградова О.В., к.е.н., доцент Євтушенко Н. О., к.е.н., доцент Плахотнікова Л. О., к.е.н., Дарчук В. Г., ст. викл., Крижко О.В.  та студенти 3 курсу: Саянна Яна, Побережна Світлана, Тарасюк Альона, Савенко Анастасія.

Було відвідано коледжі, школи № 25, №253, №197 та інші м. Київ. Майбутні абітурієнти запрошувалися до ДУТ. Майбутнім студентам розповідали про спеціальність маркетинг, яка готується у Державному університеті телекомунікацій, що є дуже перспективною у нашому світі. Абітурієнти цікавились даною спеціальністю, умовами вступу, оплатою навчання, статусом на ринку праці, можливостями подальшого працевлаштування і зарплатою яку вони можуть отримати після навчання.

   

Досить велику увагу було приділено перевагам Державного університету телекомунікацій. До яких відносяться:

  • Навчання проходить у спеціалізованих класах та лабораторіях, оснащених сучасним новітнім обладнанням від провідних світових компаній HP, Alcatel-Lucent, D-link, Huawei, ZTE, IBM;
  • Кожен студент має безкоштовний доступ до високошвидкісного Wi-fi, адже корпус університету повністю покритий  Wi-fi мережею;
  • В Університеті студенти отримують теоретичні знання, практичні уміння та навики відповідно до розвитку науково технічного прогресу та вимог роботодавців;
  • Отримання сертифікатів від провідних компаній;
  • Підготовка здійснюється у найперспективніших сферах ІТ – технологій;
  • Найвищі заробітні плати отримують випускники Державного університету телекомунікацій.

Ці переваги  дають  змогу випускнику бути конкурентоспроможними на ринку праці.

Також випускники дізнались про наявність військової кафедри, та те що в університеті приділяють увагу поглибленому вивченню англійської технічної мови, а пари зі спеціальності починаються з 1 курсу.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 827