Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Маркетинг-2019: правильний вибір майбутньої професії

14:40, 01-03-2019

Багатьом старшокласникам стало важче обирати майбутній фах, адже сучасний світ професій став дуже різноманітний, а також збільшилась кількість вищих навчальних закладів. Професійна орієнтація допомогає учням та їх батькам дізнатися про професійні вимоги пропонованих професій, що може надалі відбитися на виборі вузу і кар'єри.

Саме тому кафедра маркетингу почала проводити профорієнтаційну роботу. До неї були залучені викладачі: завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Виноградова О.В., к.е.н., доцент Євтушенко Н. О., к.е.н., доцент Плахотнікова Л. О., к.е.н., Дарчук В. Г., ст. викл., Крижко О.В.  та студенти 3 курсу: Саянна Яна, Побережна Світлана, Тарасюк Альона, Савенко Анастасія.

Було відвідано коледжі, школи № 25, №253, №197 та інші м. Київ. Майбутні абітурієнти запрошувалися до ДУТ. Майбутнім студентам розповідали про спеціальність маркетинг, яка готується у Державному університеті телекомунікацій, що є дуже перспективною у нашому світі. Абітурієнти цікавились даною спеціальністю, умовами вступу, оплатою навчання, статусом на ринку праці, можливостями подальшого працевлаштування і зарплатою яку вони можуть отримати після навчання.

   

Досить велику увагу було приділено перевагам Державного університету телекомунікацій. До яких відносяться:

  • Навчання проходить у спеціалізованих класах та лабораторіях, оснащених сучасним новітнім обладнанням від провідних світових компаній HP, Alcatel-Lucent, D-link, Huawei, ZTE, IBM;
  • Кожен студент має безкоштовний доступ до високошвидкісного Wi-fi, адже корпус університету повністю покритий  Wi-fi мережею;
  • В Університеті студенти отримують теоретичні знання, практичні уміння та навики відповідно до розвитку науково технічного прогресу та вимог роботодавців;
  • Отримання сертифікатів від провідних компаній;
  • Підготовка здійснюється у найперспективніших сферах ІТ – технологій;
  • Найвищі заробітні плати отримують випускники Державного університету телекомунікацій.

Ці переваги  дають  змогу випускнику бути конкурентоспроможними на ринку праці.

Також випускники дізнались про наявність військової кафедри, та те що в університеті приділяють увагу поглибленому вивченню англійської технічної мови, а пари зі спеціальності починаються з 1 курсу.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 723