Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти-маркетологи у FOLK UKRAINE

10:22, 19-01-2019

Новий рік – це свято, протягом якого відбувається велика кількість чудес! Святкова і новорічна атмосфера, безліч святкових подій і та заходів, безкінечний потік подарунків і, звісно ж, аромат апельсинів та мандаринів. Всі ці речі просто змушують відірватися від своїх буденних справ і зануритися в свято.

Разом з завідувачем кафедри маркетингу д.е.н., професором О.В. Виноградовою та куратором групи МРД-11 к.е.н., доцентом кафедри Євтушенко Н. О. майбутні маркетологи відвідали на Контрактовій площі Folk Ukraine.

FOLK UKRAINE – етнокультурний проект, заснований у 2007 році.  Його мета – об’єднати людей, що обожнюють свята, традиції та фольклор свого народу. Отож першокурсники-маркетологи  побачили витвори народного мистецтва, вишукану ялинку та поласували смачним чаєм. Також юним студентам вдалося побачити відмінну роботу талановитих маркетологів. Кожен захід має своє фінансування, а отже і спонсорів. Роботою маркетологів можна захоплюватися, адже реклама була всюди, проте не заважала і навіть доповнювала свято. Гарним прикладом став стенд торгової марки ‘’Чернігівське’’ та гойдалка у вигляді нічного світила на фоні темної місячної ночі. Багато охочих хотіло покататись і зробити фото для своїх соц мереж. Також не можна було не помітити будиночки для відпочинку, де на вході висів логотип «Coca – Cola».

У житті кожного настає час, коли нарешті можна відпочити і святкувати, але для маркетологів новорічні свята - прекрасна можливість задіяти весь багатогранний спектр маркетингу - і маркетинг подій (будь-яке свято - це фішка івент-маркетологів!), І сенсорний маркетинг (передчуття дива, запах ялинки і мандаринів, новорічний Jingle Bells) і латеральний маркетинг - як можливість здивувати креативом і багато-багато інших таємниць маркетингу, про які наші студенти встигли дізнатися вже на першому курсі!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 940