Новий рік – це свято, протягом якого відбувається велика кількість чудес! Святкова і новорічна атмосфера, безліч святкових подій і та заходів, безкінечний потік подарунків і, звісно ж, аромат апельсинів та мандаринів. Всі ці речі просто змушують відірватися від своїх буденних справ і зануритися в свято.
FOLK UKRAINE – етнокультурний проект, заснований у 2007 році. Його мета – об’єднати людей, що обожнюють свята, традиції та фольклор свого народу. Отож першокурсники-маркетологи побачили витвори народного мистецтва, вишукану ялинку та поласували смачним чаєм. Також юним студентам вдалося побачити відмінну роботу талановитих маркетологів. Кожен захід має своє фінансування, а отже і спонсорів. Роботою маркетологів можна захоплюватися, адже реклама була всюди, проте не заважала і навіть доповнювала свято. Гарним прикладом став стенд торгової марки ‘’Чернігівське’’ та гойдалка у вигляді нічного світила на фоні темної місячної ночі. Багато охочих хотіло покататись і зробити фото для своїх соц мереж. Також не можна було не помітити будиночки для відпочинку, де на вході висів логотип «Coca – Cola».
У житті кожного настає час, коли нарешті можна відпочити і святкувати, але для маркетологів новорічні свята - прекрасна можливість задіяти весь багатогранний спектр маркетингу - і маркетинг подій (будь-яке свято - це фішка івент-маркетологів!), І сенсорний маркетинг (передчуття дива, запах ялинки і мандаринів, новорічний Jingle Bells) і латеральний маркетинг - як можливість здивувати креативом і багато-багато інших таємниць маркетингу, про які наші студенти встигли дізнатися вже на першому курсі!