Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Чому слід обирати МАРКЕТИНГ в Державному університеті телекомунікацій?

10:45, 12-05-2018

Чому слід стати  маркетологом?

Маркетолог - один з найважливіших фахівців в будь-якому сучасному бізнесі. Від його роботи залежить комерційний успіх підприємства.

Маркетолог відповідає за ключові напрямки розвитку компанії: вивчення ринку і споживачів, виявлення незайнятих ринкових ніш, розробка нових продуктів (товарів або послуг), управління життєвим циклом товарів (від виведення на ринок новинок до заміни застарілих продуктів новими) тощо.

Професія маркетолога - найбільш творча з сучасних ринкових професій.

Професія маркетолога  добре оплачувана.

У  Державному університеті телекомунікацій надають компетенції,  необхідні Вам при побудові своєї персональної траєкторії кар'єри:

  • ґрунтовні знання в області маркетингу, знання найновітніших маркетингових концепцій;
  • знання світових тенденцій і вивчення світового досвіду в області маркетингу;
  • знання професійного програмного забезпечення;
  • знання специфіки ринку телекомунікацій - перспективного ринку послуг, на яких працюють майбутні клієнти маркетологів;
  • вміння обробляти, глибоко аналізувати маркетингову інформацію і робити висновки;
  • вміння приймати гнучкі рішення і нестандартно мислити;
  • вміння розробляти цікаві і грамотні презентації для клієнтів, застосовувати прийоми самомаркетінгу;
  • навички застосування методів розробки нових продуктів і виведення їх на ринок;
  • навички вільного володіння професійною  англійською;
  • навички логічного мислення, вміння зосередитися, знання тайм і стрес-менеджменту, міжособистісних комунікацій і роботі в команді.

Саме у нас Ви отримаєте

  • багатий життєвий досвід, що включає спілкування з відомими фахівцями зі сфери маркетингу, цікаві екскурсії та практики на провідних компаніях – партнерах кафедри
  • науковий досвід у науковому гуртку «ІТ-маркетолог», учасники якого займаються дослідженнями ринку, готують доповіді і презентації, беруть участь в науково-практичних конференціях
  • надійний кар'єрний старт і широкі перспективи працевлаштування!
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 698