Чому слід стати маркетологом?
Маркетолог - один з найважливіших фахівців в будь-якому сучасному бізнесі. Від його роботи залежить комерційний успіх підприємства.
Маркетолог відповідає за ключові напрямки розвитку компанії: вивчення ринку і споживачів, виявлення незайнятих ринкових ніш, розробка нових продуктів (товарів або послуг), управління життєвим циклом товарів (від виведення на ринок новинок до заміни застарілих продуктів новими) тощо.
Професія маркетолога - найбільш творча з сучасних ринкових професій.
Професія маркетолога добре оплачувана.
У Державному університеті телекомунікацій надають компетенції, необхідні Вам при побудові своєї персональної траєкторії кар'єри:
- ґрунтовні знання в області маркетингу, знання найновітніших маркетингових концепцій;
- знання світових тенденцій і вивчення світового досвіду в області маркетингу;
- знання професійного програмного забезпечення;
- знання специфіки ринку телекомунікацій - перспективного ринку послуг, на яких працюють майбутні клієнти маркетологів;
- вміння обробляти, глибоко аналізувати маркетингову інформацію і робити висновки;
- вміння приймати гнучкі рішення і нестандартно мислити;
- вміння розробляти цікаві і грамотні презентації для клієнтів, застосовувати прийоми самомаркетінгу;
- навички застосування методів розробки нових продуктів і виведення їх на ринок;
- навички вільного володіння професійною англійською;
- навички логічного мислення, вміння зосередитися, знання тайм і стрес-менеджменту, міжособистісних комунікацій і роботі в команді.
Саме у нас Ви отримаєте
- багатий життєвий досвід, що включає спілкування з відомими фахівцями зі сфери маркетингу, цікаві екскурсії та практики на провідних компаніях – партнерах кафедри
- науковий досвід у науковому гуртку «ІТ-маркетолог», учасники якого займаються дослідженнями ринку, готують доповіді і презентації, беруть участь в науково-практичних конференціях
- надійний кар'єрний старт і широкі перспективи працевлаштування!