Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Монографія "Механізм консалтингової взаємодії підприємств на ринку телекомунікаційних послуг України"

16:24, 15-04-2018

На кафедрі маркетингу постійно проводяться наукові дослідження у рамках запланованих тем, за результатами яких публікуються статті, посібники та монографії. Доцентом кафедри маркетингу Євтушенко Н.О. представлено монографію на тему «Механізм консалтингової взаємодії підприємств на ринку телекомунікаційних послуг України», публікація якої підтверджена рішенням Вченої ради Державного університету телекомунікацій.

У монографії досліджено теоретичні основи консалтингу на міжнародному та вітчизняному ринку послуг; розглянуто базові складові  консалтингової взаємодії суб‘єктів господарювання; висвітлено комплексний підхід щодо формування концептуальних, методологічних та прикладних засад механізму консалтингової взаємодії телекомунікаційних підприємств України.  

Монографію рекомендовано фахівцям та практикам з управління консалтинговими компаніями та підприємствами, а також викладачам, студентам і аспірантам економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 452