На кафедрі маркетингу постійно проводяться наукові дослідження у рамках запланованих тем, за результатами яких публікуються статті, посібники та монографії. Доцентом кафедри маркетингу Євтушенко Н.О. представлено монографію на тему «Механізм консалтингової взаємодії підприємств на ринку телекомунікаційних послуг України», публікація якої підтверджена рішенням Вченої ради Державного університету телекомунікацій.
У монографії досліджено теоретичні основи консалтингу на міжнародному та вітчизняному ринку послуг; розглянуто базові складові консалтингової взаємодії суб‘єктів господарювання; висвітлено комплексний підхід щодо формування концептуальних, методологічних та прикладних засад механізму консалтингової взаємодії телекомунікаційних підприємств України.
Монографію рекомендовано фахівцям та практикам з управління консалтинговими компаніями та підприємствами, а також викладачам, студентам і аспірантам економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.