Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Відбулось чергове засідання наукового гуртка «ІТ-МАРКЕТОЛОГ»

18:41, 06-03-2018

В кінці лютого кафедра маркетингу провела засідання студентського наукового гуртка «ІТ-маркетолог». Тема засідання: «Глобальні технологічні тренди: до чого готуватися маркетологу».

Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка доцента кафедри Н.О. Євтушенко, викладачів кафедри маркетингу: доцента Л.О. Плахотнікової та старшого викладача О.В. Крижко, а також студентів груп МРД-11 та МРД-21.

Серед презентацій хочеться відмітити доповідь студенток групи МРД-21 Савенко Анастасії та Остяк Інни на тему: «Що чекає бренди у 2018 році», в якій студентки розповіли, як змінюється поведінка людей в останні роки, як музика впливає на образ бренду, як розробити рекламу, щоб вона мала успіх в сучасному суспільстві тощо.

Яскравою була презентація студентки групи МРД-21 Тарасюк Альони про важливість вибору кольору в рекламі. Адже правильно вибраний колір в рекламі, є важливішим фактором, ніж фактичне формулювання оголошення. Саме колір і графічне оформлення привертають увагу споживачів і змушують читати ваше оголошення. Для рекламних цілей, вкрай важливо, щоб дизайн вашого оголошення був таким, який би звертався до вашої цільової аудиторії.

Далі викладачі із студентами провели дискусію про нові технології в маркетингу, про нові види маркетингу. Розмова йшла про такі новітні види маркетингу як: нейромаркетинг, сенсорний маркетинг, Інтернет-маркетинг, вірусний маркетинг, івент-маркетинг, латеральний маркетинг. Приклади розбирали на продуктах таких відомих фірм як: «МакДональдс» (McDonalds), «Кока-Кола» (Coca-Cola), «Пепсі» (Pepsi, «Ревлон» (Revlon), «Кодак» (Kodak), «Соні» (Sony), «Левіс» (Levis) тощо.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 518