В кінці лютого кафедра маркетингу провела засідання студентського наукового гуртка «ІТ-маркетолог». Тема засідання: «Глобальні технологічні тренди: до чого готуватися маркетологу».
Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка доцента кафедри Н.О. Євтушенко, викладачів кафедри маркетингу: доцента Л.О. Плахотнікової та старшого викладача О.В. Крижко, а також студентів груп МРД-11 та МРД-21.
Серед презентацій хочеться відмітити доповідь студенток групи МРД-21 Савенко Анастасії та Остяк Інни на тему: «Що чекає бренди у 2018 році», в якій студентки розповіли, як змінюється поведінка людей в останні роки, як музика впливає на образ бренду, як розробити рекламу, щоб вона мала успіх в сучасному суспільстві тощо.
Яскравою була презентація студентки групи МРД-21 Тарасюк Альони про важливість вибору кольору в рекламі. Адже правильно вибраний колір в рекламі, є важливішим фактором, ніж фактичне формулювання оголошення. Саме колір і графічне оформлення привертають увагу споживачів і змушують читати ваше оголошення. Для рекламних цілей, вкрай важливо, щоб дизайн вашого оголошення був таким, який би звертався до вашої цільової аудиторії.
Далі викладачі із студентами провели дискусію про нові технології в маркетингу, про нові види маркетингу. Розмова йшла про такі новітні види маркетингу як: нейромаркетинг, сенсорний маркетинг, Інтернет-маркетинг, вірусний маркетинг, івент-маркетинг, латеральний маркетинг. Приклади розбирали на продуктах таких відомих фірм як: «МакДональдс» (McDonalds), «Кока-Кола» (Coca-Cola), «Пепсі» (Pepsi, «Ревлон» (Revlon), «Кодак» (Kodak), «Соні» (Sony), «Левіс» (Levis) тощо.