Студенти групи МРД-21 виступили перед першокурсниками-маркетологами з презентаціями про перспективи їхньої майбутньої професії.
Історія
Маркетинг з’явився як самостійний вид спеціалізації порівняно недавно. Але, як і всі молоді професії, він швидко і динамічно розвивається, тішачи маркетологів хорошими зарплатами. Спочатку маркетинг не був окремою галуззю знань і трактувався як реклама, заснована на потребах покупців, а не прості слогани. Але з часом він стрімко розвивався, і в 1902 році, спочатку в університетах США, почали читати лекції про маркетинг. У 1926 році в тих же штатах з’явилася перша асоціація маркетингу. Пізніше аналогічні об’єднання стали поширюватися на Європу і інші частини світу. У СРСР перші маркетингові палати побачили світ у 1970 році. Так і почалася наша історія маркетингу.
Виходячи з такого широкого спектру обов’язків, маркетологів розділили на два типи:
Як зазвичай будується кар’єра
Найнижча ланка в ланцюзі маркетологів – це асистент маркетолога або стажист. На цю посаду зазвичай приймають випускників вузів без досвіду роботи. Ви займаєтеся виконанням дрібних доручень і всієї рутинної роботи. Таким чином, відбувається практичне навчання.
Наступною сходинкою є посаду маркетолога або спеціаліста. Ваша зарплата зростає, і ви отримуєте свого асистента. На даному етапі ви повинні максимально проявляти себе творчо, постійно генеруючи ідеї. Таким чином, ви створюєте фундамент для подальшого підйому по кар’єрних сходах.
Начальник відділу маркетингу – не межа. Багато компаній відбирають фінансових директорів і менеджерів вищої ланки саме з маркетологів. Адже управлінець високого рівня повинен володіти аналітичним складом розуму і комунікабельністю.
Якщо ви прагнете до кар’єрного росту, то вам точно слід вибрати професію маркетолога.