Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Наукова школа маркетингу в дії - подвійне наукове свято

15:43, 01-11-2017

На кафедрі маркетингу успішно діє наукова школа під керівництвом завідувача кафедри, доктора економічних наук, професора, академіка АЕН Виноградової Олени Володимирівни. Наукова діяльність охоплює дослідження актуальних проблем менеджменту сфери послуг та маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств. І учора на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.861.03 при Державному університеті телекомунікацій відбувся яскравий дубль наукової школи маркетингу!

В один день пройшли успішні захисти докторської дисертації Карпенко Оксани Олександрівни та кандидатської дисертації Пілігрім Катерини Ігорівни за спеціальністю 08.00.04. - «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)».

У дисертаційному дослідженні Карпенко Оксани Олександрівни на тему: «Економічний розвиток транспортно-логістичних підприємств на засадах кластеризації» розв'язано важливу наукову проблему щодо забезпечення економічного розвитку транспортно-логістичних підприємств на засадах кластеризації.

Найбільш вагомими науковими результатами дисертаційної роботи є:

  • теоретичні засади інноваційно-інтеграційної парадигми як основу розвитку транспортно-логістичних підприємств;
  • методологія моделювання ефективності кластеризації ТЛП та функціонування ТЛК ;
  • введення у науковий обіг поняття «кластерний світогляд»;
  • механізм забезпечення економічного розвитку транспортно-логістичних підприємств;
  • концептуальна складова кластеризації ТЛП і функціонування ТЛК;
  • інформаційна система формування та прийняття управлінських рішень у ТЛК;
  • науковий інструментарій прогнозування економічних показників діяльності транспортно-логістичних підприємств у транспортно-логістичному кластері;
  • понятійно-категоріальний апарат кластеризації ТЛП та теоретичне підґрунтя кластерної ідеології

Дисертаційна робота Пілігрім Катерини Ігорівни на тему «Формування механізму розвитку мотивації персоналу туристичного підприємства» присвячена вирішенню наукового-практичного завдання, яке полягає в обґрунтуванні науково-практичних положень та рекомендацій щодо формування механізму розвитку системи мотивації персоналу туристичних підприємств.

Найбільш вагомими науковими результатами дисертаційної роботи є:

  • сутність парадигми управління підприємством на основі розвитку системи мотивації персоналу;
  • методологічні засади діагностики зовнішнього мотиваційного середовища через встановлення залежності між умотивованістю суб’єкта-надавача та суб’єкта-отримувача туристичних послуг ;
  • розкриття сутності поняття «система мотивації персоналу»;
  • основні складові механізму розвитку системи мотивації персоналу туристичних підприємств в Україні;
  • підхід до класифікації базових інструментів в системі мотивації персоналу туристичного підприємства;
  • методика визначення ступеня впливу причинних і наслідкових проблем мотивації персоналу на загальний розвиток туристичних підприємств через визначення поля наслідкових проблем залежності якості праці від мотивації персоналу, поля системних проблем загального розвитку досліджених туристичних підприємств;
  • інструментарій прогнозування витрат на оплату праці персоналу туристичного підприємства на основі запропонованої методики розрахунку індексу сукупної продуктивності, фонду робочого часу, індексу годинної продуктивності праці та його приросту;
  • теоретичні засади формування механізму розвитку мотивації персоналу туристичного підприємства;
  • взаємозв'язок між схожими за сутністю категоріями стимулювання, мотивації та концепцією конструктивного маніпулювання, які є основою формування уніфікованого понятійно-категоріального апарату;
  • процес управління системою мотивації персоналу туристичних підприємств з урахуванням професійно-кваліфікаційних критеріїв;
  • процес формування системи мотивації з урахуванням впливу чинників внутрішнього та зовнішнього мотиваційного середовища з їх поділом на чинники розвитку та чинники гальмування.

Вітаємо завідувача кафедри маркетингу Виноградову Олену Володимирівну із подвійним науковим святом, а наукову спільноту із гідним поповненням кола науковців молодими, креативними дослідниками.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 9 203