18 жовтня 2017 року маркетологи-першокурсники МРД-11 з куратором групи – Наторіною А.О., к.е.н., доцентом кафедри маркетингу, у рамках кураторської години відвідали PinchukArtCentre та ознайомилися з груповою виставкою «Fragile State» за участю провідних художників світу.
Цікава та детальна презентація експонатів виставки гідом PinchukArtCentre – Вероніки Ядухи – слугувала індикатором розмов серед студентів про уразливість свідомості людини з крихкістю ідеологій та історичних тлумачень, а також дозволила провести паралелі між уразливістю молоді й уразливістю країни, над якою нависла небезпека.
Слід відзначити, що значний інтерес викликала інсталяція Демієна Хьорста «Сьогодні є, завтра немає» з дивовижним візуальним рядом – акваріум, одна половина якого – риби, інша, відділена дзеркалом – скелети риб.
Яскравим пунктом експозиції для студентів МРД-11 була серія з трьох автопортретів «Упускаючи урну династії Хань» – три масштабні пано складені з елементів конструкторів Lego, що відсилають до іншої, однієї з найвідоміших у Ай Вейвея, серії фотографій, започаткованої у 1995 році.
Особливо вразила маркетологів-першокурсників скульптура з воску Урса Фішера «Без назви» – фігура чоловіка у людський зріст, що сидить за столом і горить, наче свічка. Коли виставка завершиться, фігура повністю розплавиться.
Екскурсія у PinchukArtCentre виступила каталізатором роздумів для маркетологів-першокурсників про звичні внутрішні протистояння.