Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Маркетологи-першокурсники відвідали PinchukArtCentre - каталізатор роздумів про внутрішні протистояння

17:13, 19-10-2017

18 жовтня 2017 року маркетологи-першокурсники МРД-11 з куратором групи – Наторіною А.О., к.е.н., доцентом кафедри маркетингу, у рамках кураторської години відвідали PinchukArtCentre та ознайомилися з груповою виставкою «Fragile State» за участю провідних художників світу.

Цікава та детальна презентація експонатів виставки гідом PinchukArtCentre – Вероніки Ядухи – слугувала індикатором розмов серед студентів про уразливість свідомості людини з крихкістю ідеологій та історичних тлумачень, а також дозволила провести паралелі між уразливістю молоді й уразливістю країни, над якою нависла небезпека.

Слід відзначити, що значний інтерес викликала інсталяція Демієна Хьорста «Сьогодні є, завтра немає» з дивовижним візуальним рядом – акваріум, одна половина якого – риби, інша, відділена дзеркалом – скелети риб.

Яскравим пунктом експозиції для студентів МРД-11 була серія з трьох автопортретів «Упускаючи урну династії Хань» – три масштабні пано складені з елементів конструкторів Lego, що відсилають до іншої, однієї з найвідоміших у Ай Вейвея, серії фотографій, започаткованої у 1995 році.

Особливо вразила маркетологів-першокурсників скульптура з воску Урса Фішера «Без назви» – фігура чоловіка у людський зріст, що сидить за столом і горить, наче свічка. Коли виставка завершиться, фігура повністю розплавиться.

Екскурсія у PinchukArtCentre виступила каталізатором роздумів для маркетологів-першокурсників про звичні внутрішні протистояння.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 595