Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Маркетологи-першокурсники відвідали PinchukArtCentre - каталізатор роздумів про внутрішні протистояння

17:13, 19-10-2017

18 жовтня 2017 року маркетологи-першокурсники МРД-11 з куратором групи – Наторіною А.О., к.е.н., доцентом кафедри маркетингу, у рамках кураторської години відвідали PinchukArtCentre та ознайомилися з груповою виставкою «Fragile State» за участю провідних художників світу.

Цікава та детальна презентація експонатів виставки гідом PinchukArtCentre – Вероніки Ядухи – слугувала індикатором розмов серед студентів про уразливість свідомості людини з крихкістю ідеологій та історичних тлумачень, а також дозволила провести паралелі між уразливістю молоді й уразливістю країни, над якою нависла небезпека.

Слід відзначити, що значний інтерес викликала інсталяція Демієна Хьорста «Сьогодні є, завтра немає» з дивовижним візуальним рядом – акваріум, одна половина якого – риби, інша, відділена дзеркалом – скелети риб.

Яскравим пунктом експозиції для студентів МРД-11 була серія з трьох автопортретів «Упускаючи урну династії Хань» – три масштабні пано складені з елементів конструкторів Lego, що відсилають до іншої, однієї з найвідоміших у Ай Вейвея, серії фотографій, започаткованої у 1995 році.

Особливо вразила маркетологів-першокурсників скульптура з воску Урса Фішера «Без назви» – фігура чоловіка у людський зріст, що сидить за столом і горить, наче свічка. Коли виставка завершиться, фігура повністю розплавиться.

Екскурсія у PinchukArtCentre виступила каталізатором роздумів для маркетологів-першокурсників про звичні внутрішні протистояння.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 515