До вашої уваги презентації доповідей студентів І-IV курсів ННІ менеджменту та підприємництва на секційному засіданні «Інноваційні процеси в розвитку телекомунікацій» в межах конференції «Соціальні та економічні проблеми розвитку інформаційного суспільства», яке відбулося 9 грудня 2014 р. на базі кафедри управління інноваційною діяльністю.
Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.
Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.
Завідуючий кафедрою зателефонує Вам як тільки отримає повідомлення.