Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

ВІД СТУДЕНТСЬКОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ГРУПИ ДО ПОТУЖНОЇ КОМАНДИ ОДНОДУМЦІВ!

16:37, 26-08-2017

«Зібратися разом - це початок.
Працювати разом - це прогрес.
Триматися разом - це успіх.»

Генрі Форд

На загальних зборах трудового колективу ДУТ було презентовано новий курс «Групова динаміка та комунікації». Ця дисципліна планується до викладання кафедрою маркетингу у новому навчальному році для студентів 1 курсу. Лектор – доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу Виноградова Олена Володимирівна. Практичні заняття проводить доцент кафедри маркетингу - кандидат економічних наук, доцент Євтушенко Наталя Олександрівна.

Студенти-першокурсники приходять навчатися не лише майбутній професії. Дуже важливо навчити їх усвідомлювати свою роль у житті, успішно адаптуватися до нового колективу, вміло керувати своїм часом, долати стрес, запобігати конфліктних ситуацій, ефективно вирішувати завдання спільно з іншими учасниками команди, створювати власний імідж та постійно самовдосконалюватися, набути впевненості в собі, відкрити здатність до самоконтролю і самокорекції своєї особистості.

На досягнення цієї мети спрямоване змістовне наповнення дисципліни, методи навчання – проблемні лекції, дискусії, тренінги, кейси, рольові ігри, психологічні ігри, тести, опитувальники, тощо. Передбачається залучення до занять провідних психологів - фахівців з тренінгів особистісного росту і комунікативних умінь; відомих людей з успішною кар’єрою.

Дисципліна «Групова динаміка та комунікації» надасть розуміння:

  • сутності міжособистісних комунікацій в груповий та командній роботі; особливостей професійної діяльності у групі та команді;
  • засобів досягнення соціально-психологічних ефектів групової роботи;
  • основних складових розвитку особистої відповідальності;
  • місця конфліктів в професійних комунікаціях та раціональної поведінки в конфлікті;
  • особливостей управлінського спілкування, ролі лідерства
  • проблем і факторів ефективності і успіху комунікативної взаємодії
  • методики саморозвитку і самореалізації та розвитку групи і команди.

Як казав Енрдю Карнегі - «Робота в команді - це здатність направляти індивідуальні зусилля до однієї мети і йти до нєї разом. ..- це те, що дозволяє звичайним людям досягти вражаючих результатів».

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 242