Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

ВІД СТУДЕНТСЬКОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ГРУПИ ДО ПОТУЖНОЇ КОМАНДИ ОДНОДУМЦІВ!

16:37, 26-08-2017

«Зібратися разом - це початок.
Працювати разом - це прогрес.
Триматися разом - це успіх.»

Генрі Форд

На загальних зборах трудового колективу ДУТ було презентовано новий курс «Групова динаміка та комунікації». Ця дисципліна планується до викладання кафедрою маркетингу у новому навчальному році для студентів 1 курсу. Лектор – доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу Виноградова Олена Володимирівна. Практичні заняття проводить доцент кафедри маркетингу - кандидат економічних наук, доцент Євтушенко Наталя Олександрівна.

Студенти-першокурсники приходять навчатися не лише майбутній професії. Дуже важливо навчити їх усвідомлювати свою роль у житті, успішно адаптуватися до нового колективу, вміло керувати своїм часом, долати стрес, запобігати конфліктних ситуацій, ефективно вирішувати завдання спільно з іншими учасниками команди, створювати власний імідж та постійно самовдосконалюватися, набути впевненості в собі, відкрити здатність до самоконтролю і самокорекції своєї особистості.

На досягнення цієї мети спрямоване змістовне наповнення дисципліни, методи навчання – проблемні лекції, дискусії, тренінги, кейси, рольові ігри, психологічні ігри, тести, опитувальники, тощо. Передбачається залучення до занять провідних психологів - фахівців з тренінгів особистісного росту і комунікативних умінь; відомих людей з успішною кар’єрою.

Дисципліна «Групова динаміка та комунікації» надасть розуміння:

  • сутності міжособистісних комунікацій в груповий та командній роботі; особливостей професійної діяльності у групі та команді;
  • засобів досягнення соціально-психологічних ефектів групової роботи;
  • основних складових розвитку особистої відповідальності;
  • місця конфліктів в професійних комунікаціях та раціональної поведінки в конфлікті;
  • особливостей управлінського спілкування, ролі лідерства
  • проблем і факторів ефективності і успіху комунікативної взаємодії
  • методики саморозвитку і самореалізації та розвитку групи і команди.

Як казав Енрдю Карнегі - «Робота в команді - це здатність направляти індивідуальні зусилля до однієї мети і йти до нєї разом. ..- це те, що дозволяє звичайним людям досягти вражаючих результатів».

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 340