В університеті відбулися чергові збори трудового колективу. Зміст зборів був присвячений результатам діяльності кафедр з впровадження освітніх ініціатив у навчальний процес.
Завідувачі кафедр звітували про готовність до нового навчального року з врахуванням інновацій у змісті навчання.
Завідувач кафедри маркетингу, доктор економічних наук, професор Виноградова Олена Володимирівна виступила з доповіддю про інноваційні зміни у змісті підготовки бакалаврів з маркетингу. У доповіді було підкреслено постійне зростання на ринку праці привабливості професії маркетолога, що підтверджується наявністю вакансій та гідним рівнем заробітної плати. Було зазначене, що для задоволення вимог роботодавців, діяльність кафедри маркетингу спрямована на формування компетенції відповідно реальним потребам сучасності.
Головним пріоритетом кафедри маркетингу є підготовка освічених, висококваліфікованих фахівців з маркетингу, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій; здатних максимізувати прибутки компанії, вдосконалити асортиментний ряд продукції, налагодити зв'язки з партнерами та споживачами, організувати рекламну компанію та вийти на нові ринки.
Формування професійних компетенцій, знань, умінь та навичок відповідно до запитів роботодавців та викликів сьогодення здатні забезпечити інноваційні зміни у змісті навчального процесу підготовки бакалаврів з маркетингу, запроваджені у Державному університеті телекомунікацій.
Серед них:
Вдосконалення матеріально-технічного забезпечення навчального процесу
На кафедрі маркетингу створено Лабораторію маркетингових досліджень на базі програмного забезпечення, яке дозволяє навчити студентів навичкам маркетингового аналізу ринку, компанії та власного бізнесу, а саме: оцінки Інтернет – ринку, моніторингу цін конкурентів для Інтернет-магазинів та їхньої активності у соціальних мережах, створення комерційних сайтів, формування елементів брендбуку, оптимізації контекстної реклами, здійснення пошукової оптимізації, роботи з клієнто-орієнтованими CRM-системами в маркетингу, користування електронними сервісами держзакупівель, тендерів, поставок, складського обліку тощо.
Ключові вимоги роботодавців до компетентностей фахівців з маркетингу, закладені при побудові структурно-логічної схеми та навчального плану спеціальності. Запроваджено інноваційні зміни у навчальному плані з маркетингу шляхом суттєвого поглиблення практичної складової, посилення мовної підготовки, оволодіння підприємницькими навичками та комунікативними здібностями, що знайшло своє відображення у сформованому розкладі занять, складеному відповідно до розподілу дисциплін між викладачами кафедри.
Новим навчальним планом передбачено викладання дисциплін курсової підготовки, за якими планується видача сертифікатів: сертифікату ДУТ після вивчення дисциплін «Маркетингові дослідження», «Маркетинг інновацій в галузі телекомунікацій», «Маркетинговий супровід проектів телекомунікаційних підприємств»; сертифікату від компанії UDS Consulting– партнера виробника програмного продукту після вивчення курсу «CRM системи в маркетингу» і сертифікату від компанії Медіасаппорт, яка займається купівлею рекламних місць на сайтах і розміщення реклами на них; розвитком технологій розміщення реклами після вивчення курсу «Інтернет-маркетинг».