Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Компетентністний підхід до підготовки бакалаврів з маркетингу

10:29, 18-05-2017

Необхідність постійного ретельного аналізу ринку збуту, прийняття нестандартних рішень у завоюванні споживача і підвищенні рівня конкурентоспроможності товарів та послуг, ведення ефективної організаційно-економічної, аналітичної та практичної діяльності в сферах маркетингової політики підприємства висуває високі запити до професійних здібностей фахівців з маркетингу.

Відповідно до  реалій сьогодення, нових вимог МОН України було поставлене завдання ректора щодо формування та реалізації концептуально нової освітньої моделі, спрямованої на підвищення рівня якості освіти і набуття нашими випускниками конкурентних переваг на ринку праці, шляхом суттєвого поглиблення практичної складової, посилення мовної підготовки, оволодіння підприємницькими навичками та комунікативними здібностями.

Саме така модель компетентністного підходу до структурно-логічної побудови навчального процесу у Державному університеті телекомунікацій, запропонована ректором, дозволяє забезпечити формування професійних компетентностей, знань, умінь та навичок на  рівні світових освітніх стандартів,  відповідно до сучасних вимог роботодавців, з врахуванням специфіки маркетингової діяльності в сфері телекомунікацій.

За цією моделлю у центрі уваги є компетентності, які мають бути закладені при побудові структурно-логічної схеми та навчального плану спеціальності, конкретизовані у вигляді переліку теоретичних знань і практичних навичок у  навчальних програмах дисциплін,  та втілені у навчальному контенті  - змісті дисциплін з орієнтацією на програмні результати навчання.

Тому, враховуючи ключові вимоги роботодавців до компетентностей фахівців з маркетингу за інформацією наших партнерів (Науково-телекомунікаційного центру «Українська академічна і дослідницька мережа» ІФКС НАН України, Економічного відділення Академії економічних наук України, ТОВ ВПП «Київспецпідйомтранс» та провідної компанії в світі маркетингу ТОВ «ДІДЖИТАЛ ДЕСІЖИНС» у складі Vesti Media Holding), представників  телекомунікаційних підприємств, вимог  Кваліфікаційного комітету Української асоціації з маркетингу, Інтернет ресурсів, побажань студентської ради ДУТ та  Компетентності, визначені проектом стандарту вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», сформовано  комплекс загальних та фахових компетентностей майбутніх маркетологів, які набуваються у результаті вивчення дисциплін навчального плану.

Враховуючи комплекс необхідних загальних та фахових компетентностей майбутніх маркетологів, побудовано Структурно-логічну схему підготовки фахівців освітнього ступеня "бакалавр" зі спеціальності 075 - «Маркетинг». Зважаючи на вимоги МОН України було розподілено кредити за циклами дисциплін в освітньо-професійній  програмі як обов'язкової частини, так і вільним вибором студента  і на цій основі сформовано Навчальний план підготовки фахівців освітнього ступеня "бакалавр" зі спеціальності 075 - «Маркетинг»

Враховуючи вимоги ректора щодо запровадження системи сертифікованих курсів навчання, новим навчальним планом передбачено викладання дисциплін курсової підготовки, за якими планується видача сертифікатів: ДУТ після вивчення дисциплін  «Маркетингові дослідження», «Електронний бізнес», «Інтернет-маркетинг», «Маркетинг інновацій в галузі телекомунікацій», «Маркетинговий супровід проектів телекомунікаційних  підприємств» та сертифікату від компанії UDS Consulting– партнера виробника програмного продукту після вивчення курсу «CRM системи в маркетингу».

У структурі навчального плану підготовки фахівців освітнього ступеня "бакалавр" зі спеціальності  075 - «Маркетинг» 28 дисциплін спеціальності  (7 - на 1 курсі), у тому числі дисципліни кафедри маркетингу – 20 дисциплін (4 - на 1 курсі),    6  дисциплін курсової підготовки як дисципліни кафедри маркетингу, 13  дисциплін циклу загальної підготовки, спрямованих на оволодіння спеціальністю      ( 2 - дисципліни кафедри маркетингу). Усього з 47 навчальних дисциплін – 28 дисципліни кафедри маркетингу, які формують фахові компетенції майбутніх випускників.

 Таким чином, компетентністний підхід до структурно-логічної побудови навчального процесу, запроваджений у Державному університеті телекомунікацій, дозволить забезпечити формування професійних компетенцій, знань, умінь та навичок на  рівні світових освітніх стандартів,  відповідно до сучасних вимог роботодавців, з врахуванням специфіки маркетингової діяльності в сфері телекомунікацій.

 Оновлені структуру та зміст навчання, роль та місце кожної дисципліни у стратегії підготовки високопрофесійних спеціалістів з маркетингу було презентовано на нараді Державного університету телекомунікацій завідувачем кафедри маркетингу Виноградовою О.В. та викладачами кафедри – доцентом Плахотніковою Л.О., доцентом Евтушенко Н.О., доцентом Дарчук В.Г., доцентом Дрокіною Н.І., ст..викладачем Крижко О.В. та отримали схвальні відгуки з боку керівництва університету.

Тож наступне завдання – це щоденна праця з втілення у життя сучасного компетентністного підходу до процесу підготовки фахівців-маркетологів на випусковій кафедрі маркетингу ДУТ.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 232