Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Екскурсія студентів-маркетологів до Vesti Media Holding: враження очами студентів

11:43, 08-04-2017

Минулого тижня студенти спеціальності «Маркетинг» разом з викладачами кафедри маркетингу відвідали - «Vesti Media Holding»  - сучасний мультимедіа Холдинг, що включає в себе друковані, радіо і Internet-ресурси.

Незабутнє яскраве враження склалося вже від початку екскурсії, тому, що сам Холдинг розташований у центрі міста на 32 поверсі Бізнес-центру «Гулівер».

Перше знайомство з діяльністю Холдингу провів кандидат економічних наук Іртлач Михайло Олександрович - директор з маркетингу, відомий фахівець у галузі медіа-маркетингу, автор багатьох публікацій та інтерв’ю за цією тематикою, Людина року-2012 у номінації «Інформаційно-діловий телеканал».

Було організовано знайомство з основними структурними підрозділами Медіа Холдінгу: Радіо Вести; Digital Decisions; Vesti-ukr.com; UBR.UA; Газета Вести. Студентам було цікаво дізнатися про неформальні організаційні підходи, що застосовуються у Холдінгу для створення творчої атмосфери, корпоративної єдності, просто гарного настрою, який позитивно впливає на результативність роботи кожного.

У процесі екскурсії представники «Vesti Media Holding» довели, що компанія ефективно реалізує поставлену місію «Допомагати людям бути в курсі подій, робити вибір, приймати рішення, бачити, чути і відчувати один одного».

Те, що визначено як цінності, які становлять ядро корпоративної культури Vesti Media Holding, є дуже важливим для студентів-маркетологів, як майбутніх фахівців, діяльність яких буде пов’язана з роботою у команді, відносинами з клієнтами, креативністю і аналітичною оцінкою подій:

  • об'єднувати (сильну медіа-команду - навколо себе, аудиторію - навколо нас);
  • аналізувати (потоки інформації, світові новинки і тренди);
  • розмовляти (з українцями 24/7 і відкриті для діалогу);
  • розвивати (виховуємо професіоналів і вчимо краще в медіа);
  • знати (думаємо, інформуємо, створюємо свій порядок денний);
  • творити (залучаючи, навчаючи, допомагаючи суспільству змінюватися на краще);
  • цінити (партнерство, ініціативу, інновації);
  • любити (свою справу, творчість наших людей);
  • вірити в Україну.

Подальше ознайомлення викладачів та студентів-маркетологів Державного університету телекомунікацій із діяльністю Холдингу пройшло у вигляді майстер класу з SEO – маркетингу, який провів керівник  одного з технічних Інтернет - підрозділів Дмитро. Було наведено корисні приклади успішного та невдалого просування сайтів, перелік засобів залучення відвідувачів на сайт, критерії успіху сайту в результатах пошуку тощо.

Організація Прес-служби Холдінгу дала можливість кожному відчути себе зіркою, організувавши інтерв’ювання  екскурсантів.  

Було приємно побачити щирість та небайдужість усіх, з ким довелося спілкуватися під час екскурсії

Під час екскурсії у «Vesti  Media Holding» ми переконалися, що ця компанія закладає надійний фундамент майбутнього нашої держави і робить ставку на молодих, креативних, небайдужих – і саме таких фахівців готують у Державному університеті телекомунікацій!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 946