Минулого тижня студенти спеціальності «Маркетинг» разом з викладачами кафедри маркетингу відвідали - «Vesti Media Holding» - сучасний мультимедіа Холдинг, що включає в себе друковані, радіо і Internet-ресурси.
Незабутнє яскраве враження склалося вже від початку екскурсії, тому, що сам Холдинг розташований у центрі міста на 32 поверсі Бізнес-центру «Гулівер».
Перше знайомство з діяльністю Холдингу провів кандидат економічних наук Іртлач Михайло Олександрович - директор з маркетингу, відомий фахівець у галузі медіа-маркетингу, автор багатьох публікацій та інтерв’ю за цією тематикою, Людина року-2012 у номінації «Інформаційно-діловий телеканал».
Було організовано знайомство з основними структурними підрозділами Медіа Холдінгу: Радіо Вести; Digital Decisions; Vesti-ukr.com; UBR.UA; Газета Вести. Студентам було цікаво дізнатися про неформальні організаційні підходи, що застосовуються у Холдінгу для створення творчої атмосфери, корпоративної єдності, просто гарного настрою, який позитивно впливає на результативність роботи кожного.
У процесі екскурсії представники «Vesti Media Holding» довели, що компанія ефективно реалізує поставлену місію «Допомагати людям бути в курсі подій, робити вибір, приймати рішення, бачити, чути і відчувати один одного».
Те, що визначено як цінності, які становлять ядро корпоративної культури Vesti Media Holding, є дуже важливим для студентів-маркетологів, як майбутніх фахівців, діяльність яких буде пов’язана з роботою у команді, відносинами з клієнтами, креативністю і аналітичною оцінкою подій:
- об'єднувати (сильну медіа-команду - навколо себе, аудиторію - навколо нас);
- аналізувати (потоки інформації, світові новинки і тренди);
- розмовляти (з українцями 24/7 і відкриті для діалогу);
- розвивати (виховуємо професіоналів і вчимо краще в медіа);
- знати (думаємо, інформуємо, створюємо свій порядок денний);
- творити (залучаючи, навчаючи, допомагаючи суспільству змінюватися на краще);
- цінити (партнерство, ініціативу, інновації);
- любити (свою справу, творчість наших людей);
- вірити в Україну.
Подальше ознайомлення викладачів та студентів-маркетологів Державного університету телекомунікацій із діяльністю Холдингу пройшло у вигляді майстер класу з SEO – маркетингу, який провів керівник одного з технічних Інтернет - підрозділів Дмитро. Було наведено корисні приклади успішного та невдалого просування сайтів, перелік засобів залучення відвідувачів на сайт, критерії успіху сайту в результатах пошуку тощо.
Організація Прес-служби Холдінгу дала можливість кожному відчути себе зіркою, організувавши інтерв’ювання екскурсантів.
Було приємно побачити щирість та небайдужість усіх, з ким довелося спілкуватися під час екскурсії
Під час екскурсії у «Vesti Media Holding» ми переконалися, що ця компанія закладає надійний фундамент майбутнього нашої держави і робить ставку на молодих, креативних, небайдужих – і саме таких фахівців готують у Державному університеті телекомунікацій!