Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

ЕКСКУРСІЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА СТУДЕНТІВ-МАРКЕТОЛОГІВ НА МІЖНАРОДНУ ВИСТАВКУ РЕКЛАМИ REMADAYS KIEV

16:02, 09-04-2017

6 квітня 2017 року викладачі кафедри маркетингу та студенти-маркетологи відвідали Міжнародну виставку реклами RemaDays Kiev. У цьому році свято реклами пройшов під гаслом Новинок.

Виставка RemaDays Kiev - це головна подія року на ринку реклами. Організатори цієї виставки більше десяти років проводять найбільшу в Центральній і Східній Європі виставку реклами RemaDays у Варшаві. Тут представлений повний комплекс сучасних рішень локального та закордонного ринку.

На виставці понад 100 компаній представили новинки в сферах рекламно-сувенірної продукції.

Серед учасників виставки Компанія "Е-Сувенір", яка спеціалізується на корпоративній рекламно-сувенірної продукції на ринку В2В. У їх колекції можна знайти продукцію з іменами світових брендів: Balmain, Parker, Prodir, Ritter Pen, Marksman, Stefania, Elevate, Slazenger, Fruit of the Loom, Sun Line, LanyBook, Ivory Line, Lediberg.

Також організатори представили на виставці групи компаній "Вольф". «Друкарня Вольф» - одна з найбільших рекламно-поліграфічних компаній України з більш ніж двадцятирічним досвідом роботи в поліграфії.

Компанія надає послуги недорогого офсетного і цифрового, кольорового друку різних категорій рекламної поліграфії - листівок, флаєрів, буклетів, каталогів, плакатів, календарів, візиток і інших друкованих виробів

На виставці, крім вищевказаних компаній, бере участь компанія «Пластікс-Україна» - великий дистриб'ютор матеріалів для сучасної рекламної індустрії, цифрового друку, декоративного оформлення фасадів та інтер'єрів, промисловості, будівництва та упаковки.

Дуже великий інтерес у студентів викликала експозиція компанії Textrade, яка спеціалізується на рекламному і корпоративному текстилі зі складу та під замовлення від виробників США, Європи та України.

У цьому ж напрямку працює "Т-Компанія" - один із спонсорів виставки, яка поставляє на український ринок текстильну продукцію і продукцію всесвітньо відомих брендів якісного європейського одягу Fruit of the Loom і Russell, а також виконує друк і нанесення логотипів будь-якої складності на футболках, сорочках, поло, светрах і флісових виробах.

Міжнародна виставка Реклами і поліграфії RemaDays Kiev, яка пройшла 8-й раз в Києві, в цьому році була особливою. Організатори підкреслюють, що на виставці були присутні більш ніж 30% нових експонентів, які раніше не брали участь у виставці.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 686