Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

ЕКСКУРСІЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА СТУДЕНТІВ-МАРКЕТОЛОГІВ НА МІЖНАРОДНУ ВИСТАВКУ РЕКЛАМИ REMADAYS KIEV

16:02, 09-04-2017

6 квітня 2017 року викладачі кафедри маркетингу та студенти-маркетологи відвідали Міжнародну виставку реклами RemaDays Kiev. У цьому році свято реклами пройшов під гаслом Новинок.

Виставка RemaDays Kiev - це головна подія року на ринку реклами. Організатори цієї виставки більше десяти років проводять найбільшу в Центральній і Східній Європі виставку реклами RemaDays у Варшаві. Тут представлений повний комплекс сучасних рішень локального та закордонного ринку.

На виставці понад 100 компаній представили новинки в сферах рекламно-сувенірної продукції.

Серед учасників виставки Компанія "Е-Сувенір", яка спеціалізується на корпоративній рекламно-сувенірної продукції на ринку В2В. У їх колекції можна знайти продукцію з іменами світових брендів: Balmain, Parker, Prodir, Ritter Pen, Marksman, Stefania, Elevate, Slazenger, Fruit of the Loom, Sun Line, LanyBook, Ivory Line, Lediberg.

Також організатори представили на виставці групи компаній "Вольф". «Друкарня Вольф» - одна з найбільших рекламно-поліграфічних компаній України з більш ніж двадцятирічним досвідом роботи в поліграфії.

Компанія надає послуги недорогого офсетного і цифрового, кольорового друку різних категорій рекламної поліграфії - листівок, флаєрів, буклетів, каталогів, плакатів, календарів, візиток і інших друкованих виробів

На виставці, крім вищевказаних компаній, бере участь компанія «Пластікс-Україна» - великий дистриб'ютор матеріалів для сучасної рекламної індустрії, цифрового друку, декоративного оформлення фасадів та інтер'єрів, промисловості, будівництва та упаковки.

Дуже великий інтерес у студентів викликала експозиція компанії Textrade, яка спеціалізується на рекламному і корпоративному текстилі зі складу та під замовлення від виробників США, Європи та України.

У цьому ж напрямку працює "Т-Компанія" - один із спонсорів виставки, яка поставляє на український ринок текстильну продукцію і продукцію всесвітньо відомих брендів якісного європейського одягу Fruit of the Loom і Russell, а також виконує друк і нанесення логотипів будь-якої складності на футболках, сорочках, поло, светрах і флісових виробах.

Міжнародна виставка Реклами і поліграфії RemaDays Kiev, яка пройшла 8-й раз в Києві, в цьому році була особливою. Організатори підкреслюють, що на виставці були присутні більш ніж 30% нових експонентів, які раніше не брали участь у виставці.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 789