24 березня 2017 р. у Державному університеті телекомунікацій був проведений черговий урочистий захід – «День відкритих дверей». Спочатку був продемонстрований невеликий відеоролик про університет, в якому в стислій формі було подано основні конкурентні переваги нашого вузу.
Особливу увагу з боку присутніх викликало відвідування лабораторії маркетингових досліджень кафедри маркетингу ННІ Менеджменту та підприємництва.
Під час відвідування доцент кафедри маркетингу кандидат економічних наук Євтушенко Наталя Олександрівна ознайомила гостей з основними завданнями маркетингу, розповіла про особливості підготовки майбутніх фахівців з маркетингу в нашому університеті, доклала напрями роботи лабораторії маркетингових досліджень.
Євтушенко Н.О. було доведено основні переваги отримання спеціальності «Маркетинг».
Зазначено, що сьогоднішній маркетинг поширив свої межі завдяки ІТ-технологіям. Для присутніх було надано перелік спеціальностей, які пов’язані з маркетингом.
Після доповіді викладачів, абітурієнти та батьки задавали питання, на які отримували вичерпні відповіді. Найпопулярніші питання поділилися на дві групи: загального характеру (можливі форми навчання, військова кафедра, перелік сертифікатів ЗНО тощо) та конкретні, які стосувалися певної спеціальності – маркетинг.