Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Маркетолог: сучасно, престижно, вигідно

10:41, 27-03-2017

24 березня 2017 р. у Державному університеті телекомунікацій був проведений черговий урочистий захід – «День відкритих дверей». Спочатку був продемонстрований невеликий відеоролик про університет, в якому в стислій формі було подано основні конкурентні переваги нашого вузу.

 Перед майбутніми абітурієнтами та їхніми батьками   виступили  проректор з науково-педагогічної роботи, доктор технічних наук, професор - Беркман Любов Наумівна, яка розповіла про напрями підготовки, особливості практико-орієнтованого змісту навчання, сучасність матеріально-технічної бази ДУТ та директор Навчально-наукового інституту Менеджменту та підприємництва, кандидат технічних наук - Федюнін Сергій Анатолійович, який акцентував увагу на спеціальностях інституту – менеджменті, маркетингу, економіці, торгівлі і біржової діяльності, соціології, документознавстві.

  Після офіційної частини була проведена екскурсія абітурієнтів та їхніх батьків по основним кафедрах та наукових лабораторіях університету.

Особливу увагу з боку присутніх викликало відвідування лабораторії маркетингових досліджень кафедри маркетингу ННІ Менеджменту та підприємництва.

Під час відвідування доцент кафедри маркетингу кандидат економічних наук Євтушенко Наталя Олександрівна ознайомила гостей з основними завданнями маркетингу, розповіла про особливості підготовки майбутніх фахівців з маркетингу в нашому університеті, доклала напрями роботи лабораторії маркетингових досліджень.

Євтушенко Н.О. було доведено основні переваги отримання спеціальності «Маркетинг».

Зазначено, що сьогоднішній маркетинг поширив свої межі завдяки ІТ-технологіям.  Для присутніх було надано перелік спеціальностей, які пов’язані з маркетингом.

Після доповіді викладачів, абітурієнти та батьки задавали питання, на які отримували вичерпні відповіді. Найпопулярніші питання поділилися на дві групи: загального характеру (можливі форми навчання, військова кафедра, перелік сертифікатів ЗНО тощо) та конкретні, які стосувалися  певної спеціальності – маркетинг.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 696