Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Маркетолог: сучасно, престижно, вигідно

10:41, 27-03-2017

24 березня 2017 р. у Державному університеті телекомунікацій був проведений черговий урочистий захід – «День відкритих дверей». Спочатку був продемонстрований невеликий відеоролик про університет, в якому в стислій формі було подано основні конкурентні переваги нашого вузу.

 Перед майбутніми абітурієнтами та їхніми батьками   виступили  проректор з науково-педагогічної роботи, доктор технічних наук, професор - Беркман Любов Наумівна, яка розповіла про напрями підготовки, особливості практико-орієнтованого змісту навчання, сучасність матеріально-технічної бази ДУТ та директор Навчально-наукового інституту Менеджменту та підприємництва, кандидат технічних наук - Федюнін Сергій Анатолійович, який акцентував увагу на спеціальностях інституту – менеджменті, маркетингу, економіці, торгівлі і біржової діяльності, соціології, документознавстві.

  Після офіційної частини була проведена екскурсія абітурієнтів та їхніх батьків по основним кафедрах та наукових лабораторіях університету.

Особливу увагу з боку присутніх викликало відвідування лабораторії маркетингових досліджень кафедри маркетингу ННІ Менеджменту та підприємництва.

Під час відвідування доцент кафедри маркетингу кандидат економічних наук Євтушенко Наталя Олександрівна ознайомила гостей з основними завданнями маркетингу, розповіла про особливості підготовки майбутніх фахівців з маркетингу в нашому університеті, доклала напрями роботи лабораторії маркетингових досліджень.

Євтушенко Н.О. було доведено основні переваги отримання спеціальності «Маркетинг».

Зазначено, що сьогоднішній маркетинг поширив свої межі завдяки ІТ-технологіям.  Для присутніх було надано перелік спеціальностей, які пов’язані з маркетингом.

Після доповіді викладачів, абітурієнти та батьки задавали питання, на які отримували вичерпні відповіді. Найпопулярніші питання поділилися на дві групи: загального характеру (можливі форми навчання, військова кафедра, перелік сертифікатів ЗНО тощо) та конкретні, які стосувалися  певної спеціальності – маркетинг.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 812