Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Світ маркетингу: портрет українського онлайн покупця

11:25, 16-01-2017
  • За даними компанії TNS, більш ніж для 60% українців Інтернет міцно увійшов у повсякденне життя.
  • Існує певний пул завдань і розваг, для яких люди підключаються до Інтернету буквально щодня (з усіх Інтернет-користувачів 66% бувають онлайн кожен день).
  • Одне з таких завдань – шопінг, не виходячи з дому. Сьогодні, в містах України, 3,9 млн осіб (третина від всіх Інтернет-користувачів) вже спробували і продовжують робити покупки через Інтернет.

 

Який же портрет онлайн шоппера?

  • 62% українських онлайн покупців це люди у віці 20-39 років,
  • 53% з вищою освітою,
  • 47% - підприємці, керівники або фахівці і у 39% дохід вище середнього або високий, а кожен п'ятий - житель Києва.
  • Ті, хто люблять робити покупки через онлайн сервіси - це люди, які користуються Інтернетом щодня і в середньому не менше 2 годин на день.
  • 88% з них виходять в Інтернет за допомогою декількох (2 і більше) пристроїв, - це може бути, наприклад, стаціонарний домашній комп'ютер, плюс планшет, смартфон і інше.
  • Можна сказати, що Інтернет для них - необхідність, невід'ємна частина життя: їх стаж використання Інтернету не менше 5 років, 44% вже не уявляють без нього своє життя; вони виходять в онлайн простір будинку (97%), на роботі (49%), активно шукають WiFi зони в громадських місцях (36%).

  • Ця категорія українців жодного дня не обходиться без пошуку потрібної інформації (60% підключаються до різних пошукових сервісів), електронної пошти (41%), спілкування в соціальних мережах і на форумах (40%), а багато хто також активно веде свої власні сторінки, блоги, щоденники (25%).
  • Інтернет для них також джерело функціонально потрібної інформації: новини, погода, спортивні події (такі сайти в арсеналі 28%).
  • Для третини людей Інтернет щодня служить джерелом розваги - 31% слухають музику і 28% дивляться відео онлайн.

  • Згідно даних дослідження компанії TNS, для українського онлайн шоппера важливою є якість обслуговування: 79% можуть відмовитися від покупки в інтернет-магазині через погане обслуговування і уникати цей магазин в подальшому.
  • Також вони цінують і люблять інновації: 77% хочуть бути першими, хто використовує нові технології.
  • Не варто забувати, що будь-який споживач любить знижки та акції - 61% онлайн покупців намагаються використовувати рекламні купони, що дають знижку.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 109