Кафедра маркетингу готує професійно-компетентних і креативних фахівців-маркетологів для сфери телекомунікацій:
Гарантом якості підготовки фахівців з маркетингу є високопрофесійний склад науково-педагогічних працівників кафедри, які мають значний досвід роботи у науково-дослідній сфері, маркетинговій діяльності, підприємництва та управління
На кафедрі з 6 викладачів, які забезпечують навчальний процес (всі – штатні), - 5 або 83 % мають науковий ступінь. З них - троє (50%) мають педагогічний стаж більше 10 років, інші – більше 5.

Напрямами підвищення фахової майстерності науково-педагогічного персоналу кафедри маркетингу є:
1. Підготовка власних кадрів вищої кваліфікації шляхом виконання наукових досліджень.
2. Активна участь у науково-практичних та науково-методичних конференціях, семінарах тощо.
3. Стажування на фахових кафедрах провідних ВНЗ та профільних установах
Першій напрям - підготовка власних кадрів вищої кваліфікації шляхом виконання наукових досліджень.
Другий напрям - активна участь у науково-практичних та науково-методичних конференціях, семінарах тощо.
Третій напрям - стажування на фахових кафедрах провідних ВНЗ та профільних установах.
Інформація щодо підвищення кваліфікації викладачів кафедри маркетингу у 2016 році наведена у таблиці:
| 
			 ПІБ викладача  | 
			
			 Посада  | 
			
			 Установа, підрозділ  | 
		
| 
			 Євтушенко Н.О.  | 
			
			 доцент  | 
			
			
  | 
		
| 
			 Плахотнікова Л.О.  | 
			
			 доцент  | 
			
			
  | 
		
| 
			 Дарчук В.Г.  | 
			
			 доцент  | 
			
			
  | 
		
| 
			 Дрокіна Н.І.  | 
			
			 доцент  | 
			
			
  | 
		
| 
			 Крижко О.В.  | 
			
			 старш. викладач  | 
			
			
  | 
		
Таким чином, викладачі кафедри маркетингу постійно працюють над вдосконаленням педагогічної майстерності, наукової обізнаності та поглибленням фахового досвіду, що є запорукою високопрофесійного рівня підготовки студентів з дисциплін кафедри.