Кафедра маркетингу готує професійно-компетентних і креативних фахівців-маркетологів для сфери телекомунікацій:
Гарантом якості підготовки фахівців з маркетингу є високопрофесійний склад науково-педагогічних працівників кафедри, які мають значний досвід роботи у науково-дослідній сфері, маркетинговій діяльності, підприємництва та управління
На кафедрі з 6 викладачів, які забезпечують навчальний процес (всі – штатні), - 5 або 83 % мають науковий ступінь. З них - троє (50%) мають педагогічний стаж більше 10 років, інші – більше 5.
Напрямами підвищення фахової майстерності науково-педагогічного персоналу кафедри маркетингу є:
1. Підготовка власних кадрів вищої кваліфікації шляхом виконання наукових досліджень.
2. Активна участь у науково-практичних та науково-методичних конференціях, семінарах тощо.
3. Стажування на фахових кафедрах провідних ВНЗ та профільних установах
Першій напрям - підготовка власних кадрів вищої кваліфікації шляхом виконання наукових досліджень.
Другий напрям - активна участь у науково-практичних та науково-методичних конференціях, семінарах тощо.
Третій напрям - стажування на фахових кафедрах провідних ВНЗ та профільних установах.
Інформація щодо підвищення кваліфікації викладачів кафедри маркетингу у 2016 році наведена у таблиці:
ПІБ викладача |
Посада |
Установа, підрозділ |
Євтушенко Н.О. |
доцент |
|
Плахотнікова Л.О. |
доцент |
|
Дарчук В.Г. |
доцент |
|
Дрокіна Н.І. |
доцент |
|
Крижко О.В. |
старш. викладач |
|
Таким чином, викладачі кафедри маркетингу постійно працюють над вдосконаленням педагогічної майстерності, наукової обізнаності та поглибленням фахового досвіду, що є запорукою високопрофесійного рівня підготовки студентів з дисциплін кафедри.