Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Можливості працевлаштування та посадові обов’язки фахівців з управління інноваційною діяльністю

14:26, 09-06-2015

Проблеми управління інноваціями в компаніях, які хочуть бути конкурентоспроможними в нинішніх умовах, виходять на передній план. На порядок складніше справлятися з ними крупним, давно створеним компаніям, оскільки в інноваційній діяльності задіяні процеси, які не завжди вдається чітко описати та процедурно виміряти, адже мова йде про створення моделі розвитку, котра б мотивувала корпоративний механізм в цілому і кожну людину зокрема до продуктивних змін.

Саме тому все більше компаній в Україні й закордоном потребують висококваліфікованих менеджерів з інноваційної діяльності. Мова йде про R&D (research and development) менеджерів – фахівців, які здійснюють керівництво дослідженнями та програмами розвитку, що спрямовані на підтримку конкурентоздатності компанії та підвищення прибутковості її діяльності. Талановитий та наполегливий R&D менеджер з часом може увійти в топ-менеджемент компанії та зайняти посаду директора з R&D, який має наступні функціональні обов’язки:

  • Розробляє і пропонує спільні програми та політику технічних досліджень, спрямованих на забезпечення зростання і прибутковості компанії.

  • Управляє процедурами і процесами в сфері розробок нової продукції, модифікації і вдосконалення існуючої, контролює якість цієї продукції.

  • Дає рекомендації щодо необхідного обсягу бюджетних коштів та вживає заходів для того, щоб забезпечити ефективне проведення дослідних розробок в рамках затвердженого бюджету.

  • Створює і підтримує документацію, що стосується формул, технологічних процесів, методів і стандартів складу (матеріалу) продукції.

  • Керує і забезпечує оптимальну роботу всієї системи проектів в рамках короткострокових і довгострокових програм.

  • Веде належну документацію, пов'язану з патентами. Сприяє консультанту з патентного права у придбанні патентів на винаходи.

  • Стежить за останніми досягненнями технічного прогресу за допомогою участі в діяльності технічних груп та вивчення відповідної технічної літератури.

  • Готує та надає документи та звіти технічного характеру, якщо це потрібно.

Сьогодні ринок праці ставить високі вимоги до R&D менеджерів. По-перше, це передбачувано вища освіта, бажано профільна, а два дипломи (з технічної спеціальності за профілем діяльності компанії та з управління інноваційною діяльністю) в рази підвищують шанси отримати місце. По-друге, претендент повинен на високому рівні володіти навиками роботи з офісними та спеціальними комп’ютерними додатками. По-третє, високі аналітичні та презентаційні навички, уміння працювати в команді, стресостійкість, ініціативність і націленість на результат. Багато компаній однією з вимог також ставлять володіння англійською мовою.

Державний університет телекомунікацій допоможе здійснити перші кроки в цій цікавій та престижній кар’єрі, надавши можливість здобути якісну вищу освіту, отримати навики та розвинути якості, необхідні в майбутній професійній діяльності.

Закінчивши Державний університет телекомунікацій, магістр з управління інноваційною діяльністю може працювати:

  • в апараті управління підприємств та організацій;

  • у консультаційних центрах;

  • у консалтингових організаціях;

  • в інноваційних структурах центральних державних і регіональних органів управління;

  • в інноваційних фондах;

  • в інноваційних фінансово-кредитних установах;

  • у науково-виробничо-технічних комплексах;

  • у фінансово-промислових групах;

  • у технопарках.

Та відразу після отримання диплому може займати такі первинні посади:

  • завідувач відділу (самостійного); завідувач сектору (2300-3500 грн.);

  • заступник директора департаменту — начальник відділу (3300-4600 грн.);

  • заступник начальника управління (самостійного) — начальник відділу (3500-4800 грн.);

  • керівник головного управління; керівник служби (3900-5200 грн.);

  • керівники фінансових, бухгалтерських, економічних, юридичних та адміністративних підрозділів та інші керівники; (3500-4800 грн.)

  • начальник відділу інноваційного розвитку; менеджер (управитель) із інноваційної діяльності (5700-9800 грн.);

  • експерт із питань інноваційного розвитку; консультант із питань інноваційного розвитку; фахівець із розробки інноваційного товару (6300-12700 грн.);

  • фахівець-аналітик з дослідження ринку інновацій (8900-15400 грн.);

  • фахівець інвестиційного фонду; фахівець із венчурної діяльності (7500-1430 грн.0);

  • помічники керівників підприємств, установ та організацій; асистент (2800-6400 грн.);

  • викладач вищого навчального закладу (2300-3400 грн.);

  • методист, молодший науковий співробітник вищого навчального закладу (1900-2500 грн.).

Запрошуємо всіх бажаючих на навчання за магістерською програмою з управління інноваційною діяльністю.

Дізнатись більше!

Управління інноваційною діяльністю – стань скульптором майбутнього!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 396