Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти та аспіранти кафедри Маркетингу взяли участь в Міжнародній науково-практичній конференції ННІМП ДУІКТ

09:35, 23-04-2025

У четвер, 17 квітня студенти та аспіранти кафедри Маркетингу взяли активну участь у Міжнародній науково-практичній конференції Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій «Синергія інновацій: політика, економіка та менеджмент в цифровому світі».

Доповідь студентів 3 курсу Піонтковської Єкатерини та Медєнцевої Олександри була присвячена дослідженню впливу інструментів поведінкового маркетингу — кешбеку, бонусів та гейміфікації — на фінансову поведінку клієнтів у цифровому банкінгу. Автори акцентували увагу на тому, що бонуси та гейміфікація стали стратегічними механізмами побудови довіри, утримання клієнтів та формування позитивного іміджу банківської установи в цифровому середовищі. 

Аспірант Ільницький Тарас присвятив доповідь вивченню цифрової грамотності як критично важливої лідерської компетенції в умовах цифрової трансформації. Автор акцентував увагу на тому, що в сучасному динамічному, взаємозалежному та технологічно орієнтованому світі традиційних управлінських навичок уже недостатньо.

Особливий акцент було зроблено на важливості інтеграції цифрових компетенцій у вищу освіту та системи підготовки управлінських кадрів, які повинні готувати не лише виконавців, а й стратегів, здатних впевнено діяти в умовах цифрової невизначеності. 

Аспірант Снітко Артем провів глибокий аналіз SEO (пошукової оптимізації) як одного з ключових стратегічних інструментів сучасного інтернет-маркетингу. У центрі уваги — проблема нестачі цілісного бачення SEO серед бізнесу та його нерозривний зв’язок із поведінковими факторами, досвідом користувача і репутаційною сталістю бренду в онлайн-середовищі.

Доповідь підкреслює, що правильно побудована SEO-стратегія забезпечує стабільний органічний трафік, зміцнює довіру й лояльність аудиторії та підтримує конкурентну позицію бізнесу на цифровому ринку.


Аспірант Молоков Ілля представив доповідь «Штучний інтелект для лідера: як поєднати технології та креативність». У своїй роботі він виокремив чотири стратегічні напрямки інтеграції ШІ в управлінські процеси. Окрему увагу було приділено етичним аспектам — прозорості алгоритмів, захисту персональних даних та запобіганню упередженості.

На завершення доповідач наголосив, що ключ до успішної цифрової трансформації — не лише впровадження нових технологій, а й готовність лідера формувати інноваційне середовище. 

Учасники конференції продемонстрували глибокий науковий інтерес, аналітичне мислення та вміння презентувати власні ідеї, а також представили результати фундаментальних і прикладних досліджень, що викликали жвавий інтерес серед учасників конференції.


Кафедра Маркетингу щиро вітає всіх учасників із гідною участю у заході міжнародного рівня та дякує за високий рівень представлених матеріалів!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 523
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00