Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Запрошуємо до публічного обговорення проєкту оновленої освітньої програми для бакалаврів маркетингу

11:37, 12-02-2025

На кафедрі маркетингу ДУІКТ відбулося обговорення проєкту оновленої освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня. Програма була переглянута та вдосконалена з урахуванням низки ключових чинників, що дозволить забезпечити її актуальність та відповідність сучасним вимогам ринку праці.

Гарант програми доцент кафедри Ромащенко О.С. наголосила на важливості врахування наказу Міністерства освіти і науки України від 13.06.2024 р. № 842, щодо доповнення стандарту вищої освіти з маркетингу. А саме - доповнити позицію "Загальні компетентності" розділу "IV Перелік компетентностей випускника" цього стандарту пунктом 15 такого змісту: "ЗК15. Здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких інших проявів недоброчесності".

Це доповнення є важливим кроком у формуванні у студентів-маркетологів не тільки професійних навичок, але й високих моральних принципів. Адже саме доброчесність та неприйняття корупції є запорукою успішного розвитку бізнесу та суспільства в цілому.

З цією думкою погодилася запрошена на засідання кафедри директорка ТОВ «Реал Дорс» Волкова О.А.: Дотримання етичних норм та принципів доброчесності сприятиме підвищенню довіри до бізнесу з боку споживачів та партнерів. Крім того, включення до стандарту компетентності щодо неприйняття корупції відповідає міжнародним стандартам та сприяє інтеграції української освіти у світовий освітній простір.

Гарант програми доцент кафедри Ромащенко О.С. відмітила, що освітні компоненти існуючої ОП вже формують у студентів компетентність щодо неприйняття корупції та розвивають етичне мислення.

Завідувач кафедри Виноградова О.В. відзначила, що в дисципліні «Групова динаміка та комунікації», яка викладається на першому курсі, в темі «Саморозвиток та самовдосконалення» розглядається питання Чинники  кар'єрного успіху (професійно-ділові, соціально-психологічні, морально-етичні), які включають принципи доброчесності, у тому числі, академічної доброчесності. На практичному занятті проводиться Модерована дискусія «Академічна доброчесність як складової  кар'єрного успіху». Пропонується, серед завдань для самостійної роботи додати творче завдання: створити соціальний плакат, відеоролик, літературний твір або інший творчий продукт, що відображає особисте бачення проблеми корупції та недоброчесності та шляхи її вирішення.

Крижко О.В. підкреслила, що на засіданні наукових гуртків здобувачам також розповідають про принципи академічної доброчесності у науковій діяльності.

Доцент кафедри Єсмаханова А.У. наголосила на важливості дисципліни «Соціально-відповідальний маркетинг» для формування морально-етичних компетенцій здобувача.

Доцент кафедри Ігнатенко О.В. зазначила, що наші студенти залучаються до аналізу реальних ситуації та вирішують практичні завдання, що стосуються етичних дилем у маркетингу.

Професор кафедри Сьомкіна Т.В. підкреслила, що законодавча база враховує антикорупційну складову, про що йде мова в дисципліні «Електронні закупівлі». Так, в темі «Інституційна структура системи закупівель» студентам пропонується практичне завдання: Здійснити аналіз основних положень законодавства щодо виявлення і боротьби зі змовами при закупівлях (згідно Закону України «Про публічні закупівлі»). На практичному занятті з теми «Процес проведення закупівлі» проводиться дискусія: Цінові та нецінові критерії оцінки пропозицій – вплив дискримінаційних чинників на процедуру визначення переможця, а на практичному занятті з теми «Оскарження процедур закупівлі» передбачено проведення дискусії: Поняття «неупередженого» та «ефективного» захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних із участю у процедурах закупівлі.

Здобувачка 4 курсу Свиридюк А.В. висловила свою думку: студентам буде цікаво, якщо організувати зустріч з експертами  з питань етики та боротьби з корупцією.

Ми впевнені, що це акцент на важливості надання здобувачам компетенції «Здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких інших проявів недоброчесності» в освітній програмі з маркетингу сприятиме підготовці висококваліфікованих, доброчесних фахівців, які будуть успішно працювати на благо України.

Було враховано і інші пропозиції щодо оновленої освітньої програми підготовки бакалаврів з маркетингу,  яка опублікована на сайті університету.

Запрошуємо всіх зацікавлених осіб долучитися до публічного обговорення проєкту освітньої програми за посиланням: https://duikt.edu.ua/ua/2772-publichne-obgovorennya-proektiv-osvitnih-program-osvitni-programi та внести свої пропозиції для формування освітньої програми, яка відповідатиме найвищим стандартам якості та потребам сучасного ринку праці.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 402
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00