Останнім часом нерідко можна почути історії про те, як досвідчені працівники з різноманітних галузей кардинально змінюють свій рід діяльності, віддаючи перевагу маркетингу. Чому так відбувається? Ми зібрали 7 головних причин обрати професію маркетолога.
Маркетолог – людина, яка безпосередньо впливає на прибуток компанії, тому ці фахівці завжди отримують високі заробітні плати. Дуже не багато професій в Україні сьогодні здатні гарантувати прибуток від $1000 на місяць. Ба більше, на такий рівень можна вийти вже за 60-90 днів після закінчення університету. Нашим випускникам достатньо кількох місяців, щоб вирости до дійсно високого доходу. Попит на маркетологів, особливо висококваліфікованих, є незадоволеним і, що важливо, стабільно зростає в умовах цифровізації економіки та стрімкого поширення бізнесу в інтернет-просторі.
Цікава професія, яка поєднує творчість та аналітику. Маркетолога можна порівняти зі капітаном, штурманом корабля. Якщо провести аналогію, то ринок — це океан, а клієнти — острови. Між островами потрібно прокласти безпечні та найкоротші маршрути. Океан непередбачуваний, там можна натрапити на течію (можливості) або потрапити в шторм (зіштовхнутись із ризиками). В океані ходить багато інших кораблів (конкурентів). І вони не будуть просто спостерігати за вашим пересуванням. Задача маркетолога в бізнесі: допомогти CEO провести свою компанію (корабель) крізь всю цю невизначеність до бажаної цілі. Ніякої рутини. Тому від наших випускників часто можна почути: «Я люблю свою роботу!».
Компанії, які налагодили маркетинг, активно просуваються в інтернеті і менш чутливі до будь-яких криз. Навіть під час пандемії та війни. У середньому в кризовий час компанії зростають на 15-20%, а це означає, що спеціалісти з маркетингу точно матимуть роботу.
При правильно обраній спеціальності, ви легко сприйматимете інформацію. Знання з маркетингу - це симбіоз економічних законів та психології. Маркетинг на практиці – підприємницька діяльність, яка керує просуванням товарів і послуг від виробника до покупця або, якщо простіше, - це ринкознавство + психологія споживачів.
У кожного фахівця-маркетолога є можливість вести кілька проєктів одразу, займатися міжнародними проєктами, а також розвивати свій особистий бренд експерта. Робота у сфері маркетингу гарантує численні знайомства з цікавими людьми.
Маркетингові агенції дозволяють своїм фахівцям працювати віддалено. Можна працювати на фрілансі. За даними біржі Freelancehunt, більшість маркетологів-фрілансерів отримують від 50 до 200 доларів на годину, залежно від їхніх навичок та досвіду. На зарубіжних біржах на кшталт Upwork середня зарплата фрілансера за годину більша. Можна брати плату не за час, а за проект. Наприклад, одна стаття копірайтера коштує 300-1500 грн, SMM-просування – від 3000 до 10 000 грн, а лендінг – простенький односторінковий сайт, який продає лише один товар чи послугу, під ключ – 6 000-30 000 грн. Більшість фахівців-фрілансерів, які отримують $2000-3000, беруть замовлення на проекти із категорій «Просування» та «Послуги». До них належать SEO, контекстна реклама, маркетинг, покупка посилань, SMM тощо.
Підсумуємо: чому варто обрати спеціальність маркетинг?
Ця професія дозволяє реалізовувати себе як творчу, активну, комунікабельну особистість. Вона високооплачувана. Це динамічна робота та відсутність рутини. Ця професія є перспективною щодо можливостей довготривалої кар’єри, професійного розвитку без необхідності змінювати фах.
Маркетингові знання та вміння є основою започаткування і ведення бізнесу, за своєю суттю є інтернаціональними, універсальними, вони дають змогу їх власнику ефективно працювати у будь-якій національній економіці, на будь-яких сегментах глобальних ринків, успішно й надійно забезпечувати свої потреби та досягати мети компанії і суспільства в цілому.
Обираючи спеціальність «Маркетинг», ви обираєте власний успіх і розвиток, а також розвиток своєї країни! Маркетинг відіграє провідну роль в економіці держави. Чим більше маркетингу в країні, тим сильніша економіка, тим більші зарплати, тим щасливіші люди!