Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

На кафедрі маркетингу ДУІКТ відсвяткували День вишиванки

09:12, 21-05-2024

Щороку у третій четвер травня, як і всі українці, працівники і студенти кафедри Маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій традиційно святкують День вишиванки.

Це свято є важливим для колективу, адже вишиванка – це не тільки прадавня частина гардеробу нашого народу, що передавалась нащадкам та служила оберегом для його власника, а свого роду генетичний код української нації, який об'єднує нас з кожним роком з новою силою. Вишиванка – символ приналежності до роду, який також є оберегом кожного українця та символізує любов, сім'ю, вірність, Батьківщину, благополуччя та процвітання.

Українська вишита сорочка має глибоке значення і сьогодні виконує важливу роль – символа єднання нації в боротьбі проти агресора.

 

Цікаві факти про українську вишиванку:

  1. Вишиванка - це святковий, а не повсякденний одяг. У будні українці носили так звані «буденки» — непримітні сорочки, а на свята одягали багато вишиті сорочки.
  2. Вишивка наносилася насамперед із сакральною метою, як оберіг, захищаючи частини тіла  незакритим одягом. Деякі вишиванки спочатку створювалися як ритуально-обрядові.
  3. У кожному регіоні України - своя техніка вишивання, орнамент і традиційні кольори вишиванки. Іноді навіть окремі села можуть похвалитися своїми особливими вишиванками.
  4. Раніше вишивання було виключно жіночим заняттям. Традиційно, перш ніж почати вишивати, дівчина постилась, молилася і мила руки. Зараз вишивають не тільки жінки, а й чоловіки.
  5. Вишивка однієї сорочки може займати від двох тижнів до трьох років — в залежності від складності технік.
  6. Надзвичайно тонка вишивка «білим на білому» була поширена серед європейської знаті та української шляхти, яка носила вишиту таким чином спідню білизну і натільні сорочки.
  7. У наш час дослідники вишивки налічують понад 200 старовинних швів на основі 20 технік вишивання, серед яких - гладь, колосковий шов, низь, вузлики, шнурочок, кручений шов, вирізання, виколювання, козлик, плетінка, мережка.
  8. Популярні нині маки як елемент візерунка практично не використовувалися в традиційній українській вишивці, оскільки символізували печаль і смерть, а широкого поширення набули в кінці XX століття.
  9. Першим модником, який поєднав українську вишиванку із буденним одягом, став Іван Франко. Він стильно скомбінував вишиту сорочку із піджаком. Саме у такому вигляді письменника можна побачити на 20-гривневій купюрі.
  10. Орнаментами української вишивки віднедавна прикрашають не тільки сорочки, а й автомобілі, предмети побуту, їх використовують як візерунки для тату і манікюру.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 662