В жовтні 2022 року американський винахідник Ілон Маск придбав соцмережу Twitter, після чого всіма улюблений логотип птаха було замінено символом X, а офіційний обліковий запис @Twitter перейменовано на нову назву.
За словами нової виконавчої директорки компанії Лінди Яккаріно, X прагне стати універсальним ринком ідей, продуктів і послуг на основі штучного інтелекту. Це платформа, яка свого часу змінила глобальну комунікацію і обіцяє безмежну інтерактивність у майбутньому, пише UAMASTER digital agency.
Судячи з твітів Яккаріно та Маска, вони очікують подальшого зростання компанії та раді представити X у всьому світі. Цифрова революція набирає обертів, тому потенціал інтеграції штучного інтелекту в X стає доволі цікавою можливістю. Поєднання передової технології ХAI у супердодатку X може кардинально змінити правила взаємодії з цифровими платформами.
Twitter став X завдяки Маску, пропонуючи необмежену взаємодію за допомогою функцій штучного інтелекту. За обіцянками Маска, X має стати бездоганною цифровою екосистемою. Початок цієї нової ери, безсумнівно, заслуговує нашої уваги, оскільки X готовий покращити все, що було у Twitter.
За словами кандидата психологічних наук, доцента кафедри маркетингу ДУІКТ Ольги Ігнатенко, до ребрендінгу, релогінгу та ренеймінгу вдаються навіть ті компанії, що давно стали лідерами ринку і мають сталий образ в очах споживачів. Зміна логотипу соціальної мережі може бути стратегічним кроком для оновлення бренду та підсилення його привабливості для аудиторії.
Ці причини та ефекти можуть варіюватися в залежності від конкретної ситуації та стратегії бренду.
– Навчаючись на кафедрі маркетингу ДУІКТ, де викладають спеціалісти з практичним досвідом в маркетингу, студенти отримують практично цінні, сучасні знання. Студенти вивчають широкий спектр сучасних дисциплін: контент-маркетинг, цифровий маркетинг, інформаційний маркетинг, психологія маркетингу, електронний бізнес та інші. На заняттях розглядаються сучасні концепції маркетингу: сегментація ринку, позиціонування, маркетингові дослідження та аналіз, стратегії маркетингу, цифровий маркетинг, маркетинговий аналіз та метрики, реклама, PR, а також основи маркетингового планування, – зазначає Ольга Ігнатенко.
Кафедра маркетингу застосовує різні методи та підходи для навчання студентів, щоб підготувати їх до успішної кар'єри в маркетинговій галузі. Деякі з основних методів інструкції та застосовуваних підходів можуть включати:
Лекції-дискусії. Викладання основних теоретичних знань та концепцій маркетингу через лекції від кваліфікованих викладачів, які розглядають в рамках загальної програми питання по запиту з теми, яку піднімають самі студенти.
Практичні вправи. Виконання вправ, які дозволяють студентам застосовувати теоретичні знання для розв'язання реальних маркетингових завдань та сценаріїв.
Кейси. Вивчення та аналіз сучасних кейсів з реального життя, що допомагає студентам розуміти, які виклики виникають у маркетинговій практиці та як їх вирішувати.
Проекти. Робота в групах над маркетинговими проектами, що вимагають від студентів розробки і виконання стратегій та планів.
Гостьові лекції та семінар. Запрошення професіоналів з маркетингу для виступів перед студентами, обміну досвідом та надання інсайтів з практики.
Стажування. Забезпечення можливостей для студентів отримати практичний досвід в організаціях чи маркетингових агентствах, які є партнерами кафедри.
Найбільш старанних та талановитих студентів компанії-партнери після стажування працевлаштовують до себе в компанію ще до закінчення навчання.