Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Підвищення кваліфікації - важлива складова професійного розвитку

15:42, 14-03-2024

Участь викладачів кафедри у програмах підвищення кваліфікації є важливим елементом професійного розвитку та підтримки якісної освіти. Наразі, науковий склад кафедри маркетингу проходить професійний курс підвищення кваліфікації в Центральному інституті післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

Знаходитись в постійному розвитку та підвищувати професійні та особистісні компетенції, спиратися на досвід інших країн у розвитку та викладанні дисциплін, - це все дає можливість використовувати новітні інструменти, прогресивні технології та запроваджувати інтерактивні моделі у програми викладання дисциплін маркетингового направлення.

Аспекти, які враховуються викладачами, що постійно підвищують та збагачують свій науковий та практичний досвід:

  • Оновлення знань та компетенцій

 Швидкі зміни в галузі науки та технологій вимагають від викладачів постійного оновлення своїх знань та навичок. Участь у цій програмі дозволяє  ознайомитися з новітніми тенденціями та методиками, які можуть бути застосовані в навчальному процесі при викладанні дисциплін.

  • Підвищення якості навчання:

Оновлені знання та навички, які дозволяє отримувати даний курс підвищення кваліфікації, допомагають покращувати якість навчального процесу. Викладачі зможуть впроваджувати нові методики навчання, використовувати сучасні педагогічні технології та активні методи викладання.

  • Стимулювання дослідницької роботи:

Курс включає можливість участі в дослідницьких проектах, конференціях та семінарах. Це сприяє розвитку науково-дослідницьких здібностей викладачів та сприяє розширенню наукового потенціалу кафедри.

  • Співпраця та обмін досвідом:

Участь у даній програмі підвищення кваліфікації надає можливість викладачам спілкуватися та обмінюватися досвідом з колегами з інших установ. Це стимулює професійний розвиток та сприяє встановленню партнерських зв'язків.

В цілому, участь викладачів кафедри у програмах підвищення кваліфікації є важливою складовою професійного розвитку та підтримки якісної освіти. Це дозволяє викладачам оновлювати свої знання та навички, покращувати якість навчання та стимулювати дослідницьку діяльність, що безумовно підвищує профітність викладацького складу та якість викладання викладацького складу кафедри маркетингу ДУІКТ.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 907