Участь викладачів кафедри у програмах підвищення кваліфікації є важливим елементом професійного розвитку та підтримки якісної освіти. Наразі, науковий склад кафедри маркетингу проходить професійний курс підвищення кваліфікації в Центральному інституті післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Знаходитись в постійному розвитку та підвищувати професійні та особистісні компетенції, спиратися на досвід інших країн у розвитку та викладанні дисциплін, - це все дає можливість використовувати новітні інструменти, прогресивні технології та запроваджувати інтерактивні моделі у програми викладання дисциплін маркетингового направлення.
Аспекти, які враховуються викладачами, що постійно підвищують та збагачують свій науковий та практичний досвід:
Швидкі зміни в галузі науки та технологій вимагають від викладачів постійного оновлення своїх знань та навичок. Участь у цій програмі дозволяє ознайомитися з новітніми тенденціями та методиками, які можуть бути застосовані в навчальному процесі при викладанні дисциплін.
Оновлені знання та навички, які дозволяє отримувати даний курс підвищення кваліфікації, допомагають покращувати якість навчального процесу. Викладачі зможуть впроваджувати нові методики навчання, використовувати сучасні педагогічні технології та активні методи викладання.
Курс включає можливість участі в дослідницьких проектах, конференціях та семінарах. Це сприяє розвитку науково-дослідницьких здібностей викладачів та сприяє розширенню наукового потенціалу кафедри.
Участь у даній програмі підвищення кваліфікації надає можливість викладачам спілкуватися та обмінюватися досвідом з колегами з інших установ. Це стимулює професійний розвиток та сприяє встановленню партнерських зв'язків.
В цілому, участь викладачів кафедри у програмах підвищення кваліфікації є важливою складовою професійного розвитку та підтримки якісної освіти. Це дозволяє викладачам оновлювати свої знання та навички, покращувати якість навчання та стимулювати дослідницьку діяльність, що безумовно підвищує профітність викладацького складу та якість викладання викладацького складу кафедри маркетингу ДУІКТ.