Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Маркетинг особистості — можливість перетворити людину в значиму особистіть

13:48, 06-03-2024

Стрімкий розвиток ринкових відносин країни актуалізував проблему здатності особистості до самореалізації.

Студенти другого курсу спеціальності «Маркетинг» ознайомились з новою дисципліною «Маркетинг особистості».

Маркетинг особистості — один із найскладніших видів маркетингу, об’єктами якого виступають претенденти на робочі місця, кандидати на посади, які прагнуть стати «своїми» у певних «референтних» групах, командах, спільнотах. Це діяльність із створення, підтримці чи зміні ставлення громадськості до конкретних осіб.

Лектор курсу - Алуа Умурзаківна Єсмаханова, доцент кафедри маркетингу, кандидат економічних наук, доцент, член  Української Асоціації маркетингу.   

На першій лекції було цікаво дізнатися, що стратегія маркетингу особистості дозволяє виділитися з натовпу та створити унікальний особистий стиль, щоб привернути увагу потенційних роботодавців, клієнтів, партнерів чи аудиторії у соціальних мережах.

Маркетинг особистості фокусується на створенні та просуванні образу персоналії, зазвичай пов’язаної з конкретною людиною, популярністю або лідером думки. Ця стратегія ґрунтується на ідеї, що споживачі схильні позитивніше реагувати на продукти, послуги чи бренди, коли вони пов’язані з відомими та шановними особами.

Як і будь-який інший маркетинг, маркетинг особистості починається з вивчення споживачів та ринку, визначення його сегментів. Успішна стратегія маркетингу особистості вимагає ретельного аналізу цільової аудиторії, відповідності цінностей особистості та бренду, а також прозорості у взаємодії з публікою.

 

Маркетинг особистості — це спосіб перетворити людину з «ніщо» на «щось».

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 183