Стрімкий розвиток ринкових відносин країни актуалізував проблему здатності особистості до самореалізації.
Студенти другого курсу спеціальності «Маркетинг» ознайомились з новою дисципліною «Маркетинг особистості».
Маркетинг особистості — один із найскладніших видів маркетингу, об’єктами якого виступають претенденти на робочі місця, кандидати на посади, які прагнуть стати «своїми» у певних «референтних» групах, командах, спільнотах. Це діяльність із створення, підтримці чи зміні ставлення громадськості до конкретних осіб.
Лектор курсу - Алуа Умурзаківна Єсмаханова, доцент кафедри маркетингу, кандидат економічних наук, доцент, член Української Асоціації маркетингу.
На першій лекції було цікаво дізнатися, що стратегія маркетингу особистості дозволяє виділитися з натовпу та створити унікальний особистий стиль, щоб привернути увагу потенційних роботодавців, клієнтів, партнерів чи аудиторії у соціальних мережах.
Маркетинг особистості фокусується на створенні та просуванні образу персоналії, зазвичай пов’язаної з конкретною людиною, популярністю або лідером думки. Ця стратегія ґрунтується на ідеї, що споживачі схильні позитивніше реагувати на продукти, послуги чи бренди, коли вони пов’язані з відомими та шановними особами.
Як і будь-який інший маркетинг, маркетинг особистості починається з вивчення споживачів та ринку, визначення його сегментів. Успішна стратегія маркетингу особистості вимагає ретельного аналізу цільової аудиторії, відповідності цінностей особистості та бренду, а також прозорості у взаємодії з публікою.
Маркетинг особистості — це спосіб перетворити людину з «ніщо» на «щось».