Глобальні процеси сучасності спонукають підприємства щораз частіше звертати увагу на інноваційні технології у загальному плані та на новітні маркетингові інструменти. Змінюється більшість бізнес-процесів, проте непорушною залишається — важливість клієнтів. Високий рівень взаємодії та дбайливе ставлення до клієнтів належать до найважливіших факторів, що допомагають підприємству отримати довгострокову конкурентну перевагу та оптимізувати бізнес загалом.
За таких умов, популярності набувають CRM-системи, що дозволять оптимізувати управлінські та маркетингові процеси підприємства і підвищує конкурентоспроможність підприємства на ринку.
Саме тому, в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій на кафедрі маркетингу викладається дисципліна «CRM-системи в маркетингу».
Якщо Ви хочете розібратися чим корисні CRM-системи для маркетолога, ознайомитися з плюсами та мінусами деяких сервісів або бажаєте більше дізнатися про CRM-системи для свого бізнесу, приходьте на заняття «CRM системи в маркетингу».
CRM-система є надзвичайно важливим інструментом для маркетингових відділів та сприяє досягненню успіху у конкурентному бізнес-середовищі.
Отже, CRM-системи це потужний інструмент для маркетологів, який прагне покращити процес залучення клієнтів, стимулювати продажі та отримати цінну інформацію про поведінку клієнтів. За допомогою правильної системи та стратегічного підходу маркетологи зможуть використовувати потужність CRM-системи для побудови міцніших і вигідніших відносин зі своїми клієнтами.