Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Важливість CRM системи для маркетолога

14:05, 28-02-2024

Глобальні процеси сучасності спонукають підприємства щораз частіше звертати увагу на інноваційні технології у загальному плані та на новітні маркетингові інструменти. Змінюється більшість бізнес-процесів, проте непорушною залишається — важливість клієнтів. Високий рівень взаємодії та дбайливе ставлення до клієнтів належать до найважливіших факторів, що допомагають підприємству отримати довгострокову конкурентну перевагу та оптимізувати бізнес загалом.

За таких умов, популярності набувають CRM-системи, що дозволять оптимізувати управлінські та маркетингові процеси підприємства і підвищує конкурентоспроможність підприємства на ринку.

Саме тому, в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій на кафедрі маркетингу викладається дисципліна «CRM-системи в маркетингу».

Якщо Ви хочете розібратися чим корисні CRM-системи для маркетолога, ознайомитися з плюсами та мінусами деяких сервісів або  бажаєте більше дізнатися про CRM-системи для свого бізнесу, приходьте на заняття «CRM системи в маркетингу».

CRM-система є надзвичайно важливим інструментом для маркетингових відділів та сприяє досягненню успіху у конкурентному бізнес-середовищі.

Отже, CRM-системи це потужний інструмент для маркетологів, який прагне покращити процес залучення клієнтів, стимулювати продажі та отримати цінну інформацію про поведінку клієнтів. За допомогою правильної системи та стратегічного підходу маркетологи зможуть використовувати потужність CRM-системи для побудови міцніших і вигідніших відносин зі своїми клієнтами.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 933