Маркетинг і логістика є частиною єдиної системи збуту продукції компанії. Маркетинг в даній системі є фундаментом, так як забезпечує аналіз споживчого ринку, інформує про кількість необхідної продукції в певному сегменті ринку, а логістика в той самий час виступає інструментом маркетингової стратегії, дозволяючи доставити необхідний товар в потрібне місце в потрібний час, що сприяє отриманню максимального результату при мінімальних витратах.
Лектор курсу «Логістика» к.е.н., доцент Дарчук Вероніка Геннадіївна під час викладання дисципліни прагне надати майбутнім маркетологам необхідні знання та навички з організації логістичної діяльності, а саме:
Задля ефективного викладання дисципліни до конспекту лекцій цього року додано модуль «Сучасні технології організації логістичної діяльності». Логістичний бізнес – сфера, що вимагає постійного вдосконалення і розвитку. Тому для ефективної роботи та результативного функціонування логістичних ланцюжків і схем необхідні постійні інновації, пошук нових рішень. Сьогодні такими інноваційними рішеннями в діяльності логістичних компаній стають: 3-D друк, дрони, роботи, окуляри доповненої реальності, а також інтернет речей.
Вивчення сучасних технологій організації логістичної діяльності покращить професійний рівень студентів-маркетологів та стане суттєвою перевагою на ринку праці.