Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Новітні методики та сучасні технології, які впроваджено у курс «Логістика»

10:43, 21-02-2024

Маркетинг і логістика є частиною єдиної системи збуту продукції компанії. Маркетинг в даній системі є фундаментом, так як забезпечує аналіз споживчого ринку, інформує про кількість необхідної продукції в певному сегменті ринку, а логістика в той самий час виступає інструментом маркетингової стратегії, дозволяючи доставити необхідний товар в потрібне місце в потрібний час, що сприяє отриманню максимального результату при мінімальних витратах.

Лектор курсу «Логістика» к.е.н., доцент Дарчук Вероніка Геннадіївна під час викладання дисципліни прагне надати майбутнім маркетологам необхідні знання та навички з організації логістичної діяльності, а саме:

  • аналізувати організаційні структури підприємства та відділи управління логістичними процесами;
  • розробляти стратегії у сфері логістики;
  • визначати ефективність використання ресурсів на підприємстві за допомогою нормативного методу;
  • розробляти та проектувати маршрути руху транспортних засобів;
  • теоретично грамотно і послідовно виявляти проблему, ставити завдання, виділяти недоліки системи управління логістичними процесами на підприємстві;
  • використовувати сучасні методи аналітичної та проєктної роботи у сфері логістики.

Задля ефективного викладання дисципліни до конспекту лекцій  цього року додано модуль «Сучасні технології організації логістичної діяльності». Логістичний бізнес – сфера, що вимагає постійного вдосконалення і розвитку. Тому для ефективної роботи та результативного функціонування логістичних ланцюжків і схем необхідні постійні інновації, пошук нових рішень. Сьогодні такими інноваційними рішеннями в діяльності логістичних компаній стають: 3-D друк, дрони, роботи, окуляри доповненої реальності, а також інтернет речей.


Вивчення сучасних технологій організації логістичної діяльності покращить професійний рівень студентів-маркетологів та стане суттєвою перевагою на ринку праці.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 028