Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Ознайомча практика – перший крок до професійного зростання студентів-маркетологів!

10:46, 13-02-2024

Практика студентів є важливою складовою навчального процесу та логічним продовженням вивчення  навчальних дисциплін. На 2 курсі студенти-маркетологи проходять практику з метою ознайомлення з особливостями маркетинговою діяльності  компаній.

Ознайомча практика спрямована на закріплення навчального матеріалу, опрацьованого здобувачами вищої освіти на протязі попереднього періоду навчання та вироблення професійних навичок, які є елементом професійних компетентностей фахівців з маркетингу і визначені освітньо-професійною програмою спеціальності «Маркетинг».

Під час проходження ознайомчої практики студенти мають виконати такі завдання:

  • ознайомитися з основними засадами і напрямами діяльності підприємства, організацією виробничих і технологічних процесів;
  • дослідити структуру й функції підрозділу маркетингу  компанії.
  • отримати уявлення про систему документаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю;
  • розібратися у процесах розробки і впровадження системи управління маркетинговою діяльністю;
  • побачити на практиці проведення організаційних заходів з управління маркетинговою діяльністю, зокрема спрямованих на наймання й навчання персоналу;
  • ознайомитися з існуючими на базі практики інформаційно- комунікаційними системами, проаналізувати наявне програмне й апаратне забезпечення;
  • виконати індивідуальне завдання та сформувати звіт про проходження ознайомчої практики.

К

афедра маркетингу уклала договори з компаніями, які є потенційними роботодавцями наших випускників. Задля формування професійних компетенцій студентів 2 курсу напряму підготовки “Маркетинг” попередньо було  укладено договори  з  ПІІ «МАКДОНАЛЬДЗ ЮКРЕЙН ЛТД», ТОВ "Глобалдіджитал", ПрАТ «Оболонь», WEB-студія "UP WAY", Компанія «ТОВ «Compressors International», ТОВ "ІНТЕРКАБЕЛЬ КИЇВ", Філія "Публіцис" ДП "ССМ", ТОВ "Мусафір", ДП "Адідас" ТРЦ Skymall, ТОВ "ГРОМ", "Etam" ТЦ "Respublika Park", ТОВ «ПАУЕР КОД», ФТД "РИТЕЙЛ".

        Бажаємо нашим студентам отримати максимум досвіду та практичних навичок під час проходження практики на підприємствах-партнерах кафедри.

 

Завдяки співпраці з провідними компаніями, кафедри маркетингу забезпечує підготовку висококваліфікованих фахівців  – маркетологів, які повною мірою відповідатимуть потребам сучасного ринку праці!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 936