Практика студентів є важливою складовою навчального процесу та логічним продовженням вивчення навчальних дисциплін. На 2 курсі студенти-маркетологи проходять практику з метою ознайомлення з особливостями маркетинговою діяльності компаній.
Ознайомча практика спрямована на закріплення навчального матеріалу, опрацьованого здобувачами вищої освіти на протязі попереднього періоду навчання та вироблення професійних навичок, які є елементом професійних компетентностей фахівців з маркетингу і визначені освітньо-професійною програмою спеціальності «Маркетинг».
К
афедра маркетингу уклала договори з компаніями, які є потенційними роботодавцями наших випускників. Задля формування професійних компетенцій студентів 2 курсу напряму підготовки “Маркетинг” попередньо було укладено договори з ПІІ «МАКДОНАЛЬДЗ ЮКРЕЙН ЛТД», ТОВ "Глобалдіджитал", ПрАТ «Оболонь», WEB-студія "UP WAY", Компанія «ТОВ «Compressors International», ТОВ "ІНТЕРКАБЕЛЬ КИЇВ", Філія "Публіцис" ДП "ССМ", ТОВ "Мусафір", ДП "Адідас" ТРЦ Skymall, ТОВ "ГРОМ", "Etam" ТЦ "Respublika Park", ТОВ «ПАУЕР КОД», ФТД "РИТЕЙЛ".
Бажаємо нашим студентам отримати максимум досвіду та практичних навичок під час проходження практики на підприємствах-партнерах кафедри.
Завдяки співпраці з провідними компаніями, кафедри маркетингу забезпечує підготовку висококваліфікованих фахівців – маркетологів, які повною мірою відповідатимуть потребам сучасного ринку праці!