Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Інстаграм для маркетолога – горизонти нових професій

20:06, 02-01-2024

Instagram – одна з найвідоміших на найпопулярніших соціальних мереж для обміну фотографіями та відео,  є платформою, де можна побудувати особистий бренд, залучити до спілкування нову аудиторію, просувати товари та послуги.

Окрім цього всього, Інстаграм створив нові професії та способи заробітку: Інстаграм-маркетолог, блогер, сторісмейкер, менеджмер Інстаграм,  експерт з Reels, експерт по прогрівах через сторіс, менеджер в Direct, таргетолог тощо.

Інстаграм-маркетолог – це спеціаліст, який розробляє стратегію просування сторінки клієнта в Instagram, а потім реалізує, за потреби змінює або допрацьовує обрану стратегію.


На нашій кафедрі Вас навчать:

  • Працювати з бізнес-аккаунтами. Ми навчимо налаштовувати та оформлювати профілі в Instagram для бізнесу. Ви дізнаєтеся, як працюють алгоритми цієї соцмережі, та зможете грамотно їх використовувати.
  • Розробляти стратегію просування. Дізнаєтеся, як ефективно аналізувати нішу бізнесу, складати план просування бренду в Instagram та підбирати інструменти.
  • Створювати контент під різні завдання. Ви зможете складати контент-план, писати пости та створювати для них зображення та відео.
  • Збирати ком'юніті навколо бренду. Зрозумієте, як підтримувати активність в обліковому записі та спілкуватися з передплатниками в коментарях та в Директі. Ми навчимо залучати аудиторію за допомогою ігор та конкурсів.
  • Просувати акаунти через блогерів. З'ясуєте, як продуктивно співпрацювати з блогерами: розміщувати рекламу, проводити конкурси та оцінювати ефективність таких інтеграцій.
  • Налаштовувати рекламу, що таргетує. Ми навчимо працювати в рекламному кабінеті Facebook Ads Manager і запускати рекламу через Instagram, щоб залучати більше покупців.

 

Опануйте сучасні навички та  станьте затребуваним фахівцем.

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 437