Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Інстаграм для маркетолога – горизонти нових професій

20:06, 02-01-2024

Instagram – одна з найвідоміших на найпопулярніших соціальних мереж для обміну фотографіями та відео,  є платформою, де можна побудувати особистий бренд, залучити до спілкування нову аудиторію, просувати товари та послуги.

Окрім цього всього, Інстаграм створив нові професії та способи заробітку: Інстаграм-маркетолог, блогер, сторісмейкер, менеджмер Інстаграм,  експерт з Reels, експерт по прогрівах через сторіс, менеджер в Direct, таргетолог тощо.

Інстаграм-маркетолог – це спеціаліст, який розробляє стратегію просування сторінки клієнта в Instagram, а потім реалізує, за потреби змінює або допрацьовує обрану стратегію.


На нашій кафедрі Вас навчать:

  • Працювати з бізнес-аккаунтами. Ми навчимо налаштовувати та оформлювати профілі в Instagram для бізнесу. Ви дізнаєтеся, як працюють алгоритми цієї соцмережі, та зможете грамотно їх використовувати.
  • Розробляти стратегію просування. Дізнаєтеся, як ефективно аналізувати нішу бізнесу, складати план просування бренду в Instagram та підбирати інструменти.
  • Створювати контент під різні завдання. Ви зможете складати контент-план, писати пости та створювати для них зображення та відео.
  • Збирати ком'юніті навколо бренду. Зрозумієте, як підтримувати активність в обліковому записі та спілкуватися з передплатниками в коментарях та в Директі. Ми навчимо залучати аудиторію за допомогою ігор та конкурсів.
  • Просувати акаунти через блогерів. З'ясуєте, як продуктивно співпрацювати з блогерами: розміщувати рекламу, проводити конкурси та оцінювати ефективність таких інтеграцій.
  • Налаштовувати рекламу, що таргетує. Ми навчимо працювати в рекламному кабінеті Facebook Ads Manager і запускати рекламу через Instagram, щоб залучати більше покупців.

 

Опануйте сучасні навички та  станьте затребуваним фахівцем.

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 313