Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Соціальна відповідальність – ключовий чинник успішного кар'єрного розвитку маркетолога

19:40, 02-01-2024

У стінах нашого університету студенти - маркетологи активно займаються вивченням соціальної відповідальності в контексті майбутньої професії. Маркетологи майбутнього відчувають велику відповідальність перед суспільством і активно розвивають свої знання та навички в цьому напрямку.

В дисципліні «Соціально-відповідальний маркетинг» під керівництвом лектора – к.е.н., доцента Єсмаханової Алуа Умурзаківни здобувачі вищої освіти  обговорюють важливість врахування етичних та соціальних аспектів у роботі маркетолога, розглядають приклади успішних кампаній з соціальною спрямованістю та вивчають методи підвищення свідомості громадськості, що  не лише допомагає розвивати ефективні маркетингові стратегії, але й сприяє створенню позитивного впливу на суспільство в цілому.

Навчання з врахуванням соціальної відповідальності допомагає майбутнім маркетологам формувати етично збалансований підхід до своєї професії, що, безперечно, стане ключовим фактором у їхньому успішному кар'єрному розвитку.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 945
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00