У стінах нашого університету студенти - маркетологи активно займаються вивченням соціальної відповідальності в контексті майбутньої професії. Маркетологи майбутнього відчувають велику відповідальність перед суспільством і активно розвивають свої знання та навички в цьому напрямку.
В дисципліні «Соціально-відповідальний маркетинг» під керівництвом лектора – к.е.н., доцента Єсмаханової Алуа Умурзаківни здобувачі вищої освіти обговорюють важливість врахування етичних та соціальних аспектів у роботі маркетолога, розглядають приклади успішних кампаній з соціальною спрямованістю та вивчають методи підвищення свідомості громадськості, що не лише допомагає розвивати ефективні маркетингові стратегії, але й сприяє створенню позитивного впливу на суспільство в цілому.
Навчання з врахуванням соціальної відповідальності допомагає майбутнім маркетологам формувати етично збалансований підхід до своєї професії, що, безперечно, стане ключовим фактором у їхньому успішному кар'єрному розвитку.