В результаті врахування компетенцій компаній-партнерів кафедри додано нові дисципліни, які орієнтовані на останні тенденції в сфері маркетингу та діджиталізації суспільства, а саме: «Digital-маркетинг», «Інформаційні системи і технології в маркетингу» (кафедра комп’ютерних наук), «Копірайтинг і основи редагування» (кафедра документознавства і інформаційної діяльності).
З врахуванням пропозицій студентів та випускників: включено дисципліни, які посилюють комунікативні навички маркетолога у соціальних мережах та їхні Soft skills («навички успішності»), це - «Спічрайтинг та риторіка» та «Іміджелогія» (кафедра документознавства і інформаційної діяльності).
В результаті врахування досвіду провідних закладів вищої освіти та рекомендацій академічної спільноти додано дисципліну, яка посилює забезпечення програмних результатів навчання («Управління персоналом», кафедра менеджменту) та відкориговане назву та зміст дисциплін, що більш точно відповідає сучасним освітнім трендам («Рекламний креатив», «Брендінг», «Основи презентації та візуалізації інформації»).
Особливими освітніми компонентами освітньої програми «Маркетинг», які впроваджено в межах реалізації інноваційного змісту навчання та які відображають тенденції розвитку ринку праці та спрямовані на професійну адаптацію здобувачів вищої освіти є:
Посилене вивчення англійської мови на протязі усіх років навчання
Вивчення цих дисциплін спрямоване на підготовку комунікабельних, ініціативних спеціалістів, організаторів, які вміють творчо вирішувати непрості завдання, структурно та аналітично мислити, здатних максимізувати прибутки компанії, налагодити зв'язки з партнерами та споживачами. Що сприяє отриманню нашим випускникам першого високооплачуваного робочого місця в провідних компаніях України і світу.