Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Підготовка студентів-маркетологів відбувається відповідно до вимог практики та сучасних освітніх трендів

17:22, 20-12-2023

В результаті врахування компетенцій компаній-партнерів кафедри додано нові дисципліни, які орієнтовані на останні тенденції в сфері маркетингу та діджиталізації суспільства, а саме: «Digital-маркетинг», «Інформаційні системи і технології в маркетингу» (кафедра комп’ютерних наук), «Копірайтинг і основи редагування» (кафедра документознавства і інформаційної діяльності).

З врахуванням пропозицій студентів та випускників: включено дисципліни, які посилюють комунікативні навички маркетолога у соціальних мережах та їхні Soft skills («навички успішності»), це - «Спічрайтинг та риторіка» та «Іміджелогія» (кафедра документознавства і інформаційної діяльності).

В результаті врахування досвіду провідних закладів вищої освіти та рекомендацій академічної спільноти  додано дисципліну, яка посилює забезпечення програмних результатів навчання («Управління персоналом», кафедра менеджменту) та відкориговане назву та зміст дисциплін, що більш точно відповідає сучасним освітнім трендам («Рекламний креатив», «Брендінг», «Основи презентації та візуалізації інформації»).

 

Особливими освітніми компонентами освітньої програми «Маркетинг», які впроваджено в межах реалізації інноваційного змісту навчання та які відображають тенденції розвитку ринку праці та спрямовані на професійну адаптацію здобувачів вищої освіти  є:

  • 1 курс «Групова динаміка та комунікації»
  • 2 курс «Українська мова за професійним спрямуванням»
  • 4 курс  «Засади відкриття власного бізнесу», «Хмарні технології», «Штучний інтелект»

Посилене вивчення англійської мови на протязі усіх років навчання

  • на 1-2 курсі  — 3 пари занять на тиждень
  • на 3-4-5 курсах — 20% занять за спеціальністю   проводиться англійською мовою

Вивчення цих дисциплін спрямоване на підготовку комунікабельних, ініціативних спеціалістів, організаторів, які вміють творчо вирішувати непрості завдання, структурно та аналітично мислити, здатних максимізувати прибутки компанії, налагодити зв'язки з партнерами та споживачами. Що сприяє отриманню нашим випускникам першого високооплачуваного робочого місця в провідних компаніях України і світу.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 251